BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Jag plussade svagt igår eftermiddag och bestämde mig för att göra ett nytt med digitalt test denna morgon. Och ja!!!! Mitt hjärta bultade så hårt när jag såg att det stod "gravid 1-2 veckor". :'D om allt går som man vill blir det bebis i slutet av maj-börjam av juni :'D en liten sommarbebis <3
Gravid och magsjuka.. Ingen hit :(
Gravid och magsjuka.. Ingen hit :(
Plussade idag. BF 15 maj. Så glad men fortfarande chockad. Har ni förstått det än?
Plussade idag. BF 15 maj. Så glad men fortfarande chockad. Har ni förstått det än?
Grattis till plusset:) började med en spruta idag. Har inga problem att sticka mig men sved väldigt mycket i ca 10min sen försvann de. Var det samma för dig?
Har jag förstått det rätt att man bara får ett ultraljud i vecka 18 i Sverige? Bor i Stockholm.
Födde mitt första barn i England och där fick jag tre (v12 v20 och v36). Kan nog inte vänta till v18 så är det så bokar jag privat om några veckor!
Har jag förstått det rätt att man bara får ett ultraljud i vecka 18 i Sverige? Bor i Stockholm.
Födde mitt första barn i England och där fick jag tre (v12 v20 och v36). Kan nog inte vänta till v18 så är det så bokar jag privat om några veckor!