• Onix

BF maj 2017

Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

• Svar på tråden BF maj 2017
  • Yopas

Jag plussade svagt igår eftermiddag och bestämde mig för att göra ett nytt med digitalt test denna morgon. Och ja!!!! Mitt hjärta bultade så hårt när jag såg att det stod "gravid 1-2 veckor". :'D om allt går som man vill blir det bebis i slutet av maj-börjam av juni :'D en liten sommarbebis <3

• LillaPyret
    Teresiat skrev 2016-09-14 19:54:42 följande:

Gravid och magsjuka.. Ingen hit :(

Jag fick det när jag vänta sonen. Fick dricka vätskeersättning efteråt då man lättare får vätskebrist som gravid. Så försök få i dig vätska när du kan. Krya på dig
  • GreenSpirit
    Bebisbubbla skrev 2016-09-14 20:30:44 följande:

Plussade idag. BF 15 maj. Så glad men fortfarande chockad. Har ni förstått det än?

Så himla kul! Grattis!!:)

Nej, inte än, kommer inte våga förens vecka 10 tror jag. Känns som att tvåsiffrigt är ngt bra:)
  • Tussilago6
    Bondemamman skrev 2016-09-14 19:48:46 följande:

Grattis till plusset:) började med en spruta idag. Har inga problem att sticka mig men sved väldigt mycket i ca 10min sen försvann de. Var det samma för dig?

Jag minns faktiskt inte hur det var de allra första gångerna, det kan ha känts lite då. Men sen kändes det iaf ingenting, fick snabbt rutin på det! Kanske jag borde ringa bm snart ifall jag också behöver börja. Men känns löjligt och ringa när man inte ens passerat bim, men det gör jag imorgon så!
  • CarolinK
    Bebisbubbla skrev 2016-09-14 20:30:44 följande:

Plussade idag. BF 15 maj. Så glad men fortfarande chockad. Har ni förstått det än?

Jag har fortfarande svårt att förstå att jag är gravid, jag kommer nog inte fatta det förrän jag känner bebis sparka.
  • babypower
    Ememem skrev 2016-09-13 22:08:01 följande:
    PMa mig om du vill vara med i fb gruppen :)
    Jag har PM:at dig Ememem :) 
  • Bobno1

Har jag förstått det rätt att man bara får ett ultraljud i vecka 18 i Sverige? Bor i Stockholm.

Födde mitt första barn i England och där fick jag tre (v12 v20 och v36). Kan nog inte vänta till v18 så är det så bokar jag privat om några veckor!

• Fjäderängel
    Bobno1 skrev 2016-09-14 21:26:32 följande:

Har jag förstått det rätt att man bara får ett ultraljud i vecka 18 i Sverige? Bor i Stockholm.

Födde mitt första barn i England och där fick jag tre (v12 v20 och v36). Kan nog inte vänta till v18 så är det så bokar jag privat om några veckor!

Dit jag ska Får jag bara ett och det var runt v 20
Svar på tråden BF maj 2017