• Onix

BF maj 2017

Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

• Svar på tråden BF maj 2017
  • Blomsterfröna
    Emmissara skrev 2016-09-15 09:21:41 följande:
    I kalmar län får man 2 UL, ett runt v 11-14 (även om man inte vill göra KUB så gör man ett ultraljud i dom veckorna) och sen är det RUL v 18-20. Alla blir erbjudna att göra KUB gratis här men om man som sagt inte vill göra det så får man ändå ett ultraljud så de känns skönt :D 
    Bor du i Kalmar ??
  • Emmissara
    Blomsterfröna skrev 2016-09-15 10:21:06 följande:
    Bor du i Kalmar ??
    Ne bor i Västervik men de är ju i Kalmar län :D haha. Bor du i kalmar? 
  • Blomsterfröna
    Emmissara skrev 2016-09-15 10:27:39 följande:
    Ne bor i Västervik men de är ju i Kalmar län :D haha. Bor du i kalmar? 
    Tänkte jag kollar iaf japp jag bor o Kalmar ????
  • Emmissara
    Blomsterfröna skrev 2016-09-15 10:32:03 följande:
    Tänkte jag kollar iaf japp jag bor o Kalmar ????
    aah kul med någon som bor lite "nära" :D ska ner till kalmar snart. Min bästis (haha låter som ett litet barn när man säger så :P ) har precis flyttar ner till kalmar för att studera, så kommer nog hänga en hel del i kalmar då jag också studerar fast på distans :D 
  • Blomsterfröna
    Emmissara skrev 2016-09-15 10:33:55 följande:
    aah kul med någon som bor lite "nära" :D ska ner till kalmar snart. Min bästis (haha låter som ett litet barn när man säger så :P ) har precis flyttar ner till kalmar för att studera, så kommer nog hänga en hel del i kalmar då jag också studerar fast på distans :D 
    Jaha va kul se om jag e gravid , vore ju kul och ses jag har ju fått svaga plus men vågar inte Tro de än...
  • MartingaleFootprints

Hej! Jag plussade igår och beräknat blir då BF 20 maj. ????

Jag har mått konstant illa sen igår morse, är mer hungrig än vanligt och har ont i nedre delen av magen och är även lite svullen. Har i ca en vecka också varit mer törstig och kissat oftare och varit trött. Har ett aktivitetsarmband som mäter puls när jag vaknar och senaste tre dagarna har pulsen varit ca 15-20 slag högre per minutän vanligt. Tycker det är så intressant att läsa om allas tidiga gravtecken!

• Emmissara
    Blomsterfröna skrev 2016-09-15 10:45:18 följande:
    Jaha va kul se om jag e gravid , vore ju kul och ses jag har ju fått svaga plus men vågar inte Tro de än...
    ja men verkligen, har ingen kommit i närheten som har barn eller är gravid. Håller tummarna att du ska få starkare plus inom de kommande dagarna :) 
  • Blomsterfröna
    Emmissara skrev 2016-09-15 10:52:37 följande:
    ja men verkligen, har ingen kommit i närheten som har barn eller är gravid. Håller tummarna att du ska få starkare plus inom de kommande dagarna :) 
    Jag har 4 barn sen innan men aldrig haft så svaga plus
Svar på tråden BF maj 2017