BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
I kalmar län får man 2 UL, ett runt v 11-14 (även om man inte vill göra KUB så gör man ett ultraljud i dom veckorna) och sen är det RUL v 18-20. Alla blir erbjudna att göra KUB gratis här men om man som sagt inte vill göra det så får man ändå ett ultraljud så de känns skönt :D
Gud va jag skriver i tråden
men ska köpa mig ett digitalt och precis kissat,hur länge behöver jag vänta innan jag kan ta de??
Gud va jag skriver i tråden
men ska köpa mig ett digitalt och precis kissat,hur länge behöver jag vänta innan jag kan ta de??
Blir snart galen på mina boobs ömmar något så kopiöst så kan ju inte ligga ordentligt ???? har nu tagit ca 7 gravtest denna veckan, och alla visar positivt, men jag har fortfarande svårt att tro att det är på riktigt! Kanske trodde det skulle ta längre tid att bli gravid? Chockad och överlycklig!
Plusade 8september! Beräknad 21 maj! Första graviditeten, har inte fattat de ännu ???? Har känt av illamåendet och trötthet de senaste dagarna samt svullen över magen????
Stort Grattis!!! Jag har gjort så många test för jah förstår fortfarande inte att jag är gravid! Har bokat in min på mvc 28/9 kommer vara i v. 6 då! Och sedan 18/10 V. 11 för första ultraljudet! :)
Grattis!!:)
Väntar också vårat första och vill vra illamående;)
Blir snart galen på mina boobs ömmar något så kopiöst så kan ju inte ligga ordentligt ???? har nu tagit ca 7 gravtest denna veckan, och alla visar positivt, men jag har fortfarande svårt att tro att det är på riktigt! Kanske trodde det skulle ta längre tid att bli gravid? Chockad och överlycklig!
Höll mig tre timmar och stod inte gravid. Känner mig besviken trots att CB är svaga plus så blir man ledsen