• Onix

BF maj 2017

Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

• Svar på tråden BF maj 2017
  • Bebisbubbla

Blomsterfröna skrev följande:[/quote-nick]Jaha va kul se om jag e gravid , vore ju kul och ses jag har ju fått svaga plus men vågar inte Tro de än... [/

Har inte hunnit läsa allt här men har du testat CB-digital? Kan ju visa tydligare graviditet än strecken. :)

• Emmissara
    Blomsterfröna skrev 2016-09-15 10:57:27 följande:
    Jag har 4 barn sen innan men aldrig haft så svaga plus
    okej, håller tummarna för dig :D själv är ju detta som sagt mitt första barn. 
  • GreenSpirit
    Blomsterfröna skrev 2016-09-15 10:46:53 följande:

Mina test

Överst gårdagen och nedre idag, syns knappt något på nedre

Tror det är negativt tyvärr:(
  • GreenSpirit

Kan du inte köp ett digitalt som svarar direkt? Gravid eller ej gravid? För då spelar ju svaga streck ingen roll:)

• Blomsterfröna
    GreenSpirit skrev 2016-09-15 11:09:34 följande:

Kan du inte köp ett digitalt som svarar direkt? Gravid eller ej gravid? För då spelar ju svaga streck ingen roll:)

Måste göra de ska fixa ett idag innan jobbet
  • Mela91_t

Plusade 8september! Beräknad 21 maj! Första graviditeten, har inte fattat de ännu ???? Har känt av illamåendet och trötthet de senaste dagarna samt svullen över magen????

• MartingaleFootprints
    Mela91_t skrev 2016-09-15 11:22:33 följande:

Plusade 8september! Beräknad 21 maj! Första graviditeten, har inte fattat de ännu ???? Har känt av illamåendet och trötthet de senaste dagarna samt svullen över magen????

Nästan exakt som för mig då! Stort grattis!!
  • Mela91_t
    MartingaleFootprints skrev 2016-09-15 11:24:39 följande:

Nästan exakt som för mig då! Stort grattis!!

Tack! Desamma! :D
Svar på tråden BF maj 2017