BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Ja samma för mig, 6 veckor efter. Det ska bli intressant att se om det blir samma nu, det har gått några år emellan och det borde kanske ha betydelse... Vi får se!
Har jag förstått det rätt att man bara får ett ultraljud i vecka 18 i Sverige? Bor i Stockholm.
Födde mitt första barn i England och där fick jag tre (v12 v20 och v36). Kan nog inte vänta till v18 så är det så bokar jag privat om några veckor!
Ngn mer som får lite färgad flytning? Fick liioite ljusrosa igår, mer ljust ljust beige.
Inte alls som vid MF så är egentligen inte så nervös, fick lite så i förrgår.
Hade sex i går och inget kom efter det och inget på morgonen så känne rmig lugn.
Men det kanske är normalt med lite flytningar av den sorten i början?:)
Plussade idag. BF 15 maj. Så glad men fortfarande chockad. Har ni förstått det än?
Jag har knappt några symtom alls. Lite svullen mage och illamående men brösten känns absolut ingenting .
Va har ni??
Jag har knappt några symtom alls. Lite svullen mage och illamående men brösten känns absolut ingenting .
Va har ni??
[quote=76971568][quote-nick]Blomsterfröna skrev 2016-09-15 09:09:26 följande:[/quote-nick]Jag har knappt några symtom alls. Lite svullen mage och illamående men brösten känns absolut ingenting .
Va har ni??[/
Jag mår illa då och då under dygnet (ej kopplat till morgonen). Sen har jag också ont i svanken/ländryggen. Brösten känns tunga med.
Va har ni??