Vad tycker ni killar om Cameltoe?
Killar!!! Eller tjejer med erfarenhet som vet och inte tror.
Gillar ni att se cameltoe? Är det upphetsande när man ser konturerna på en vad ni anser i övrigt snygg tjej, vad tycker ni?
Killar!!! Eller tjejer med erfarenhet som vet och inte tror.
Gillar ni att se cameltoe? Är det upphetsande när man ser konturerna på en vad ni anser i övrigt snygg tjej, vad tycker ni?
Gör inget särskilt för mig.
Nja. Nej. I de allra flesta lägen gör det nog inget för min eventuella upphetsning.
Tycker det är grymt läcker med tjejer som har cameltoe, love it!
Jepp, jag gillar det. På samma sätt som jag gillar när man kan se tjejens troskant, helst av stringtrosor, genom tajta byxor!
Nej. Inte snyggt.
Jag tycker det ser lite "överexponerat" ut. Man visar sig liksom inte så ute bland folk.
har ju blivit väldigt populärt för väldigt unga tjejer (13-14) att ha på väldigt tighta yogabyxor eller vad det heter som flashar sönder deras, det är tyvärr mest av sådana jag ser cameltoes och eftersom de är då unga så äcklar det mig mest.
men ser man äldre kvinnor jogga ute med sånna tighta byxor kollar jag främst och blir kåt på deras rövar.
I träningstights är det väldigt fint!
Känns rätt off för mig. Inte så trevligt.
Det är sinnessjukt upphetsande, finns inget mer upphetsande än cameltoe, och många andra män som får tjejer och har starka karaktärer tycker samma sak, dom killarna som inte gillar de förknippar de me sina lärare dom såg i skolan, ja har vart me snygga tjejer som har cameltoe, ja kan typ gå ut me en tjej för att hon har cameltoe, de är så sjukt upphetsande att man får bånge på plats, snälla göm inte era cameltoes, ju fylligare ju bättre, men de är mest upphetsande ifall tjejen inte vet om det själv.
Nej, det är inte ett dugg upphetsande.