Vad tycker ni killar om Cameltoe?
Killar!!! Eller tjejer med erfarenhet som vet och inte tror.
Gillar ni att se cameltoe? Är det upphetsande när man ser konturerna på en vad ni anser i övrigt snygg tjej, vad tycker ni?
Killar!!! Eller tjejer med erfarenhet som vet och inte tror.
Gillar ni att se cameltoe? Är det upphetsande när man ser konturerna på en vad ni anser i övrigt snygg tjej, vad tycker ni?
Sexigt! Försöker få till det ibland. Beror ju på vad man har för kläder.
Okay det är så snyggt gillar det allafall väldigt mycket
Klart vissa kläder kan tänka mig framhäver mer förstås
Shit jag är nog inte besatt men kan inte låta bli tänka på det
Vad brukar du ha för byxor när det syns bra
Jag är nog lite för blyg för att kika om man ev. skulle se det men tycker det är sexigt. Fast gillar nog mer lår och rumpa om blicken faller ner i de regionerna...
Det med rumpa lår i hop med det andra då fick man ha med dig hjärt startare snudd på.
Herregud vad gör ni med oss låta killar egentligen
[quote=80132067][quote-nick]Mysigkille67 skrev 2019-12-31 05:32:12 följande:[/quote-nick]Det med rumpa alltså gillar lår i hop med det andra då fick man ha med sig hjärt startare snudd på.
Herregud vad gör ni med oss låta killar egentligen hehe
Det med rumpa alltså gillar lår i hop med det andra då fick man ha med sig hjärt startare snudd på.
Herregud vad gör ni med oss låta killar egentligen hehe

Det är fruktansvärt upphetsande för mig, helt ärligt så finns det inget som gör mig kåtare, och jag faller för det varje gång! ju större ju bättre, är ba helt ärlig, har till och med raggat upp fula tjejer för att jag blivit så kåt att jag inte kunnat kontrollera mig för dom haft så uhmm stora tydliga konturer, för mig är det sexigare än en sjuk röv i tights! vilket är GALET! en tjej utan röv kan fortfarande göra mig helt fötrollad av en cameltoe det är som att det ligger i våran natur att bli helt sjukt kåta av det.
Tyvärr så tror ju och inbillar sig alla tjejer är det är oattraktivt, jag fattar inte varför ni tycker det är så jävla fult! fattar ni inte eller? det är helt tvärt om faktis, tjejer som drar ner byxorna är det värsta jag vet!! det är så osexigt, tjejer som drar upp byxorna! JU MER JU BÄTTRE! om ni vill att killar ska bli riktigt kåta då dvs
Finns dock få killar som inte gillar cameltoes, väldigt få, men dom är bögar ändå!
Vad är det för en fråga ens? SJÄLVKLART! Alla killar här inne ska leka coola trots att dom ändå är "Anonyma" killar svimmar hej vilt av cameltoes, det måste väl ändå dom flesta tjejer ha märkt eller? svårt men tvunget att hålla borta blicken för att inte få stånd på fel plats!
Nej. Inte snyggt.
Jag tycker det ser lite "överexponerat" ut. Man visar sig liksom inte så ute bland folk.
Att kvinnfolket i fråga behöver klä på sig/bära kläder i sin rätta storlek.
Sexigt! Försöker få till det ibland. Beror ju på vad man har för kläder.