Vad tycker ni killar om Cameltoe?
Killar!!! Eller tjejer med erfarenhet som vet och inte tror.
Gillar ni att se cameltoe? Är det upphetsande när man ser konturerna på en vad ni anser i övrigt snygg tjej, vad tycker ni?
Killar!!! Eller tjejer med erfarenhet som vet och inte tror.
Gillar ni att se cameltoe? Är det upphetsande när man ser konturerna på en vad ni anser i övrigt snygg tjej, vad tycker ni?
Jag älskar det!!
Runda stjärtar och stora bröst går mig förbi men ser jag en kvinna med en härlig cameltoe (hemskt namn för övrigt) då tänder jag på alla cylindrar. Synd att det fortfarande känns som om att det är väldigt tabu att att erkänna att det är något men gillar. Skönt då att det verkar vara en trend bland kändisar att man inte ska skämmas för sin cameltoe och det får vi väll tacka systrarna Kardashian för!!
Kan vara riktigt snyggt men det kan också vara riktigt fult beroende på om tjejen som har den är snygg eller inte. En snygg tjej med en så får jag ju se konturerna av fittan på en snygg tjej. En tjej jag inte finner attraktiv så vill jag inte se hennes konturer.
Kan vara riktigt snyggt men det kan också vara riktigt fult beroende på om tjejen som har den är snygg eller inte. En snygg tjej med en så får jag ju se konturerna av fittan på en snygg tjej. En tjej jag inte finner attraktiv så vill jag inte se hennes konturer.
Skitful tycker jag. Däremot ett bulligt venusberg är läckert.
Otroligt sexigt på en slank kvinna!
Ja det kan vara upphetsande. Men inte om det beror på en tjockis som har på sig för tighta kläder.
Sexigaste som finns, jag blir helt djuriskt kåt av det och kan inte kontrollera mig typ, man sprängs typ av hårdhet i byxorna, BOKSTAVLIGT talat.
Otroligt sexigt på en slank kvinna!
Otroligt fult.
Ja,det är mkt läckert och gör mig kåt när man ser det tydligt på en tjej.