• Anonym (Ts)

Vad tycker ni killar om Cameltoe?

Killar!!! Eller tjejer med erfarenhet som vet och inte tror.
    Gillar ni att se cameltoe? Är det upphetsande när man ser konturerna på en vad ni anser i övrigt snygg tjej, vad tycker ni?

• Svar på tråden Vad tycker ni killar om Cameltoe?
  • Anonym (Partypojken)
    Anonym (Lea) skrev 2018-07-29 01:43:26 följande:
    Svårt att tänka mig att det bli mode med cameltoe, vi kvinnor orkar kanske inte bry oss.

Jag är en smal, nätt tjej och nu när man har bikini på sig så ser man konturerna från mina läppar på trosorna. Jag vet inte, hur ska man annars göra? Orkar inte riktigt bry mig heller, jag känner mig fortfarande sexig och jag har aldrig tänkt på att killar går och tittar på det.
    Oh joo, vi ser den från en mils avstånd, känner lukten av dom, Aoooooooooh (Varg ljud)
  • Killensomvet

JAG! Har kontroll även fast jag står och pratar med snygga tjejer, men fy i helvete vad jag tappar kontrollen när en tjej har cameltoe, asså man blir dum i huvudet av kåthet, man får ju nästan orgasm på plats typ, man vill ba gå ner och slicka den direkt typ, vad men en tjej en gång som hade en lite större cameltoe än dom flesta, när ja smekte henne när ja stog bakom henne, så kom jag typ direkt, bara av att känna formerna, tror detta är naturens instinkt det är helt enkelt meningen att vi killar ska bli knäppa av detta, det är naturens gång! det ska va så!

• johanscam4

Svårt att tänka mig att det bli mode med cameltoe, vi kvinnor orkar kanske inte bry oss.

Jag är en smal, nätt tjej och nu när man har bikini på sig så ser man konturerna från mina läppar på trosorna. Jag vet inte, hur ska man annars göra? Orkar inte riktigt bry mig heller, jag känner mig fortfarande sexig och jag har aldrig tänkt på att killar går och tittar på det.

Det är väldigt sexiigt med camel toe. Precis som du beskriver det med nättare kropp och tydliga konturer på läpparna. Jag får anstränga mig för att inte spana för mycket. Märker du att killar spanar in dig och dina läppar?
  • Anonym (Killen)

Vi gör det och vi gillar vad vi ser. Vi gillar dig för att du visar dig och inte bryr dig om det. Självförtroende är hett bara det.
  • Anonym (Lea)
    johanscam4 skrev 2018-08-01 16:50:20 följande:

Det är väldigt sexiigt med camel toe. Precis som du beskriver det med nättare kropp och tydliga konturer på läpparna. Jag får anstränga mig för att inte spana för mycket. Märker du att killar spanar in dig och dina läppar?

Har aldrig tänkt på det förut så jag har inte tänkt på det.

Men när tittar ni? När man står och pratar eller solar?

Jag är kvinna och förstår inte att ni killar tycker det är sexigt haha.
  • Anonym (Killen)
    Anonym (Lea) skrev 2018-08-02 07:49:19 följande:

Bakom våra solglasögon....

Nä men det är ofint att titta men nästan omöjligt när man ser något trevligt. Jag brukar lägga ögonen i kors och bli vindögd, då är huvudet åt ett håll men jag kan ändå se det jag vill. Detta är något något det manliga släktet utvecklat under cirka 10000 år och har varit en hemlighet fram till idag. Men nu släppte jag bomben, sorry guys! Haha..
  • Anonym (Man42)

Cameltoe - ja men guuud så härligt å häftigt va?!

Det ger mig hopp om att den eller de kvinnor faktiskt har ett könsorgan, och jag kan också bilda mig en viss (väldigt liten) uppfattning om dess storlek. Skitbra!

Vilket skyltfönster lixom.

Snart gör väl ?mummelbyxan? sitt återintåg i Sverige på allvar igen.. för inget är väl så sexigt som det?! :-O

Bra också för kvinnan att de drar upp allt tyg som torkar upp därnere, lämnar skavsår och en bitter eftersmak av dåligt omdöme.

Länge leve Cameltoen. \|/

• Anonym (Partypojken)

Men det är bara för att ni tjejer funkar annorlunda, så kåta som ni tjejer blir av t.e.x eran sexigaste  "situation" eller "scenario" så kåta blir jag/ kompisar bara av att see en cameltoe! ba ha cameltoe och spela dumma som att ni inte vet om det så får ni huuuur många ragg som hälst
  • johanscam4

Jag tittar så fort jag får chansen :) genom jeans , leggings, trosor m.m. och det är mkt banligt med cameltoe på tjejer runt 20 så det är galet hett.
  • North80

Riktigt sexigt när man ser konturerna på fittan. Tror att många kvinnor är medveten om sin cameltoe????

Svar på tråden Vad tycker ni killar om Cameltoe?