• Anonym (Ts)

Vad tycker ni killar om Cameltoe?

Killar!!! Eller tjejer med erfarenhet som vet och inte tror.
    Gillar ni att se cameltoe? Är det upphetsande när man ser konturerna på en vad ni anser i övrigt snygg tjej, vad tycker ni?

• Svar på tråden Vad tycker ni killar om Cameltoe?
  • Anonym (Småpervers)

Det är upphetsande med cameltoe. Det blir lite som att man har fått se tjejens fitta utan att hon vet om det.

• johanscam4

Riktigt sexigt när det är en snygg kvinna i övrigt. Känns som det börjat bli mode med cameltoe? Stämmer detta?

• Anonym (50 years of grey)

Jag är lite klyven när det gäller detta;)

• Anonym (Xxx)

Väldigt upphesande. Helst på en rund kvinna med former. Drömmer om att få lägga en hand på och få känna värmen... :)

• Anonym (Småpervers)

Åh, vad jag älskar cameltoe på dessa underbars kvinnor.

• Anonym (Lea)
    johanscam4 skrev 2018-07-28 09:48:13 följande:

Riktigt sexigt när det är en snygg kvinna i övrigt. Känns som det börjat bli mode med cameltoe? Stämmer detta?

Svårt att tänka mig att det bli mode med cameltoe, vi kvinnor orkar kanske inte bry oss.

Jag är en smal, nätt tjej och nu när man har bikini på sig så ser man konturerna från mina läppar på trosorna. Jag vet inte, hur ska man annars göra? Orkar inte riktigt bry mig heller, jag känner mig fortfarande sexig och jag har aldrig tänkt på att killar går och tittar på det.
  • Anonym (Johan)

Jag tänker att tjejen måste väl vara rakad för att man ska se det, annars borde väl håret stoppa så det inte kan bli en kameltå.

• Anonym (Fabian)

Det är mycket trevligt, borde vara obligatoriskt att kvinnor att klär sig så!

• Anonym (Partypojken)

Tro mig killar som får tjejer och ser bra ut och har karaktär, det vill säga killar som tjejer dras till, ALLA mina bästa killkompisar är såna, för det bara sånna människor jag snappat upp i mitt liv, och vi alla blir kåta av det, asså ja tror inte ni tjejer fattar hur kåt man blir av det, tjejer föreställ er att ni hamnar i den sexigaste "scenen/situationen någonsin"  den kåtheten ni får där, det är samma sak som när vi killar eller iaf jag och polare ser en snygg brud med cameltoe, vi får den kåtheten av bara det ;)

• Anonym (Partypojken)
    Anonym (Partypojken) skrev 2018-07-31 03:24:31 följande:

Tro mig killar som får tjejer och ser bra ut och har karaktär, det vill säga killar som tjejer dras till, ALLA mina bästa killkompisar är såna, för det bara sånna människor jag snappat upp i mitt liv, och vi alla blir kåta av det, asså ja tror inte ni tjejer fattar hur kåt man blir av det, tjejer föreställ er att ni hamnar i den sexigaste "scenen/situationen någonsin"  den kåtheten ni får där, det är samma sak som när vi killar eller iaf jag och polare ser en snygg brud med cameltoe, vi får den kåtheten av bara det ;)

Jag kom på nu i efterhand hon behöver inte ens va snygg, så sexigt är det :D :D
Svar på tråden Vad tycker ni killar om Cameltoe?