• Anonym (Ts)

Vad tycker ni killar om Cameltoe?

Killar!!! Eller tjejer med erfarenhet som vet och inte tror.
    Gillar ni att se cameltoe? Är det upphetsande när man ser konturerna på en vad ni anser i övrigt snygg tjej, vad tycker ni?

• Svar på tråden Vad tycker ni killar om Cameltoe?
  • Anonym (Man 52)

Cameltoe är sexigt.

Å tjejer som tycker det känns pinsamt, känn inte så, känn ingen pinsamhet för hur ni är skapta.

• t1000

Inget speciellt.

Däremot om man ser höftbenen genom tightsen då blir det svårt att koncentrera sig ...

• Anonym (gul)

Tycker det är sexigt när man ser det i tex. tights, är nog också rakade då.

• Anonym (Milfy)
    Anonym (Man 52) skrev 2019-12-26 17:58:25 följande:

Cameltoe är sexigt.

Å tjejer som tycker det känns pinsamt, känn inte så, känn ingen pinsamhet för hur ni är skapta.

Du tänker att tjejerna inte vet att dom har en cameltoe eller??
  • Anonym (Man 52)
    Anonym (Milfy) skrev 2019-12-26 21:56:48 följande:
    Du tänker att tjejerna inte vet att dom har en cameltoe eller??

Det vet dom säkert, men jag har läst trådar å inlägg där tjejer skäms att dom har cameltoe, att dom tycker det är jobbigt i baddräkt / bikini å liknande.

eller vad menar du?

• Anonym (Milfy)
    Anonym (Man 52) skrev 2019-12-26 22:07:55 följande:

Det vet dom säkert, men jag har läst trådar å inlägg där tjejer skäms att dom har cameltoe, att dom tycker det är jobbigt i baddräkt / bikini å liknande.

eller vad menar du?

Att dom sätter plagget så att det skall bli en cameltoe. Det händer liksom inte ofrivilligt även o du försöker vara en stödjande snäll gammal gubbe.
  • Anonym (Anonym kvinna)
    Mattias1931 skrev 2018-09-18 15:38:16 följande:

Ja visst måste det börja bli mode eller i alla fall inte lika ?hemskt? om det händer...

Kolla bara modet med träningstights, höga jeans och nu även Jazzbyxorna som är tillbaka från 90 talet.

Var på Mall of Scandinavia här om dagen och det var nästan svårt att koncentrera sig med alla kameltår.

Hoppas dagen mode hänger i länge!!

Ha ha! Jag har då ALDRIG sett en cameltoe på gymmet, och verkligen aldrig i träningstights!!! Ha ha, måste kolla bättre. Men tvivlar på att jag kommer att se nåt.
  • Anonym (Carin)

För ett tag sedan fick jag flera blickar på mig i gymmet och funderade lite på varför. Tänkte inte mer på det förrän jag några veckor senare upptäckte att jag får kameltå i vissa tights.

• Anonym (gul)
    Anonym (Anonym kvinna) skrev 2019-12-26 22:23:59 följande:

Ha ha! Jag har då ALDRIG sett en cameltoe på gymmet, och verkligen aldrig i träningstights!!! Ha ha, måste kolla bättre. Men tvivlar på att jag kommer att se nåt.

Nej, det är verkligen inte vanligt att man ser. Inte ofta man får se sånt, fast det händer ibland
  • Anonym (gul)
    Anonym (Carin) skrev 2019-12-26 22:26:11 följande:

För ett tag sedan fick jag flera blickar på mig i gymmet och funderade lite på varför. Tänkte inte mer på det förrän jag några veckor senare upptäckte att jag får kameltå i vissa tights.

Är du helrakad?
Svar på tråden Vad tycker ni killar om Cameltoe?