• Clefairy

BIM november 2016

Hejhej! Jag är ny som medlem här på familjeliv, men har följt tråden för BIM oktober på avstånd. Idag kom min mens, nästan en vecka försenad, så nästa BIM blir november! Är taggad på att försöka igen, trots att min sambo för tillfället bor i en annan stad så att det blir lite klurigt att pricka rätt. Men man gör så gott man kan!

Eftersom min mens var så himla sen vet jag inte riktigt vilket datum min nästa BIM är, från att alltid bruka ha en 28-dagarscykel hade jag denna månad 34 dagar. Men kring 8 november kanske jag kan hoppas att mensen inte dyker upp!

Nån som vill hänga på och diskutera symtom, förhoppningar, tester, temperaturer och allt möjligt annat? <3

BIM-lista:

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet

• Svar på tråden BIM november 2016
  • waattos

Tack så hemskt mycket! Nu får jag hålla tummarna på att det kommer gå hela vägen! Mycket som kan hända.

Lycka till alla som väntar på BIM!!

• pimpim78
    Kolan91 skrev 2016-11-09 09:18:33 följande:
    Jag är på tredje kuren. Jag får vattnigt kring äl inte märkt att jag fått det så tidigt.

Tar du tempen?
    Nä jag tempar inte. Men var in till sophia hemmet i morse och där fanns en fin äggblåsa på 23 mm, så det blir spruta ikväll och insemination på lö.
    Jag är mest nojig över att ägget släpper innan ? Har inte så bra koll på hur det där fungerar. MEn tog äl test i går som var neg.
    Hoppas det inte är försent med insemination på fredag.......

Hur har det gått för dig ?
  • pimpim78
    pimpim78 skrev 2016-11-09 14:47:54 följande:
    Nä jag tempar inte. Men var in till sophia hemmet i morse och där fanns en fin äggblåsa på 23 mm, så det blir spruta ikväll och insemination på lö.
    Jag är mest nojig över att ägget släpper innan ? Har inte så bra koll på hur det där fungerar. MEn tog äl test i går som var neg.
    Hoppas det inte är försent med insemination på fredag.......

Hur har det gått för dig ?
    Förlåt jag menar fredag förståss......
  • Öööhum

Är det någon som gått över BIM? Jag är inne på +2 men negativt test imorse.. trök. Har aldrig försenad mens.. sist det hände var jag gravid och de var 11 år sedan.. ont i brösten har jag också.. illamående men det kan ju vara inbillning.

• fruH92
    Öööhum skrev 2016-11-09 15:04:20 följande:

Är det någon som gått över BIM? Jag är inne på +2 men negativt test imorse.. trök. Har aldrig försenad mens.. sist det hände var jag gravid och de var 11 år sedan.. ont i brösten har jag också.. illamående men det kan ju vara inbillning.

Här har du en! BIM+7 idag, är aldrig heller försenad men har bara fått negativa test, senast igår :/ har inga barn sen innan. Har inga symptom för varken mens eller graviditet :/
  • Anonym (Jajjo)
    fruH92 skrev 2016-11-09 11:31:08 följande:

Tro mig, jag har testat alla sorters test alla tider på dygnet... Suck :( blir inte klok på det här spökeriet i min kropp. Får vänta ännu fler dagar innan jag tar ett nytt. Har det gått två veckor åker jag till sjukhuset & kollar upp vad som händer :)

Usch va jobbigt för dig! Håller tummarna för att du får ett glatt besked nästa gång du testar :) låter som att du har en bra plan!
  • fruH92
    Anonym (Jajjo) skrev 2016-11-09 15:31:21 följande:

Usch va jobbigt för dig! Håller tummarna för att du får ett glatt besked nästa gång du testar :) låter som att du har en bra plan!

Tack snälla! Håller tummarna för mig själv :D
  • Lindseeey
    waattos skrev 2016-11-09 11:49:01 följande:

Jag plussade idag på BIM! Och jag trodde jag var den i gruppen som absolut inte skulle göra det eftersom jag inte haft några som helst gravid symptom! Håller tummarna för resterande!

GUUD så kul !! GRATTIS !!!! :D
  • Öööhum

Känns bara så knepigt. Tog mitt första test på BIM och det var negativt men tog det beskedet med ro. Bättre lycka nästa gång lixom. Men sen på BIM +1 började brösten bråka och fortfarande ingen mens så då blrjade tankarna snurra igen så provade imorse att testa igen men nope.

Svar på tråden BIM november 2016