• Clefairy

BIM november 2016

Hejhej! Jag är ny som medlem här på familjeliv, men har följt tråden för BIM oktober på avstånd. Idag kom min mens, nästan en vecka försenad, så nästa BIM blir november! Är taggad på att försöka igen, trots att min sambo för tillfället bor i en annan stad så att det blir lite klurigt att pricka rätt. Men man gör så gott man kan!

Eftersom min mens var så himla sen vet jag inte riktigt vilket datum min nästa BIM är, från att alltid bruka ha en 28-dagarscykel hade jag denna månad 34 dagar. Men kring 8 november kanske jag kan hoppas att mensen inte dyker upp!

Nån som vill hänga på och diskutera symtom, förhoppningar, tester, temperaturer och allt möjligt annat? <3

BIM-lista:

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet

• Svar på tråden BIM november 2016
  • justsweet
    Florpan10 skrev 2016-11-09 07:20:38 följande:

Då har vi bim samtidigt den 20!:) lycka till!

vi lyckades också pricka in i helgen med äl ganska bra. Inga tester el något här men den bör varit då. Vi har ett änglabarn sen innan så vi kör lite som det blir just nu men jag längtar som tusan! Har just nu bara spänningar långt ner i magen, försöker minnas om jag hade så förra graviditeten men kommer inte ihåg :p behöver ju tyvärr inte betyda något men får hålla tummarna ! Långt till den tjugonde nu haha

Vad kul:) Då håller vi tummarna.

Hoppas det går denna månad. Som så många andra säger hade det vart kul att kunna berätta för familjerna på julen. :)

Håller med, vill ha tjugonde nu, jobbigt att vänta (å framförallt om det är negativt).

Lycka till :D
  • mariama
    justsweet skrev 2016-11-09 16:50:03 följande:

Vad kul:) Då håller vi tummarna.

Hoppas det går denna månad. Som så många andra säger hade det vart kul att kunna berätta för familjerna på julen. :)

Håller med, vill ha tjugonde nu, jobbigt att vänta (å framförallt om det är negativt).

Lycka till :D

BIM 20:e här med! Första dagarna efter äl går sååååå segt?!
  • Mikaela321

Jag hoppas på här om det är okej :) har BIM 24 november. Har precis startat bebisverkstan ????????

• lisohl

Äl+5 och tycker mig inte känna nåt alls. De senaste månaderna har jag haft rätt mycket molvärk mellan äl och bim, men inte nu. Hoppas hoppas att det är positivt!

• josefinevm
    Kåtisroinen skrev 2016-11-09 14:21:45 följande:

Ja men se! Det kan ju absolut vara ett tecken :D hoppas hoppas!

Ja man vet ju aldrig! Nu börjar det närma sig :)
  • kvinna29årskåne

Började med äl-tester för denna månaden idag

. Får se om det visar något så jag kan hitta när jag jag äl denna månaden. Hoppas på att det kan bli ett positivt resultat när det väl är dags för bim. Annars får vi väl snart ringa så vi kan få en utredning

• Kåtisroinen
    josefinevm skrev 2016-11-09 20:47:58 följande:

Ja man vet ju aldrig! Nu börjar det närma sig :)

Ja nu börjar det faktiskt närma sig! Målet är liksom i sikte tycker jag :) bara tre dagar kvar nu ju! Det är ju faktiskt ingenting! Torsdagar o fredagar tycker jag brukar gå fort, lördagen kan nog bli lite lång då inte har något planerat då. Men det ska nog gå bra ändå! Nu börjar jag bli lite nervös också :O

BIM-3. Den molande känslan håller i sig och jag vaknade dessutom med en lätt illamående känsla, första gången idag ! Hur känner du dig idag? :)
  • Anonym (Plus)
    Öööhum skrev 2016-11-09 16:43:13 följande:

Känns bara så knepigt. Tog mitt första test på BIM och det var negativt men tog det beskedet med ro. Bättre lycka nästa gång lixom. Men sen på BIM +1 började brösten bråka och fortfarande ingen mens så då blrjade tankarna snurra igen så provade imorse att testa igen men nope.

En gång ficknjag negativt några dagar efter bim och positivt först efter 10 dagar. Du kanske hade äl senare?
  • Treansresa

Äntligen!! Plussde svagt igår och fortsätter plussa idag så nu vågar jag hoppas! Jag är gravid!!

Svar på tråden BIM november 2016