• Clefairy

BIM november 2016

Hejhej! Jag är ny som medlem här på familjeliv, men har följt tråden för BIM oktober på avstånd. Idag kom min mens, nästan en vecka försenad, så nästa BIM blir november! Är taggad på att försöka igen, trots att min sambo för tillfället bor i en annan stad så att det blir lite klurigt att pricka rätt. Men man gör så gott man kan!

Eftersom min mens var så himla sen vet jag inte riktigt vilket datum min nästa BIM är, från att alltid bruka ha en 28-dagarscykel hade jag denna månad 34 dagar. Men kring 8 november kanske jag kan hoppas att mensen inte dyker upp!

Nån som vill hänga på och diskutera symtom, förhoppningar, tester, temperaturer och allt möjligt annat? <3

BIM-lista:

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet

• Svar på tråden BIM november 2016
  • Öööhum
    Anonym (Plus) skrev 2016-11-10 06:34:27 följande:

En gång ficknjag negativt några dagar efter bim och positivt först efter 10 dagar. Du kanske hade äl senare?

Ja jag har då ingen aning... eller så har tant bara gått vilse i all snö som kommit... :)
  • Öööhum
    Öööhum skrev 2016-11-10 07:30:37 följande:

Ja jag har då ingen aning... eller så har tant bara gått vilse i all snö som kommit... :)

Ååhåååå vad glad jag blir för din Skull! Grattis! :)
  • Anonym (Jajjo)

Idag är det torsdag så imorse satte jag mig och skulle doppa den där stickan.... när jag precis doppat stickan och reser mig från toaletten kommer kattungen i full galopp, upp på sonens pall och *plums*.... rätt ner i toan!!!!! Så snabbt som sjutton fick jag rädda henne från sitt otrevliga bad i mitt kiss och lägga stickan åt sidan medan jag duschade av henne. När hon är duschad och inlindad i en handduk kommer jag ihåg testet och titta vilken trevlig syn jag fick :D

Vilken morgon! Hahaha!

• 2017 bebis

Stort grattis till er som plussade !!!

• Tussilago6
    Anonym (Jajjo) skrev 2016-11-10 07:40:29 följande:

Idag är det torsdag så imorse satte jag mig och skulle doppa den där stickan.... när jag precis doppat stickan och reser mig från toaletten kommer kattungen i full galopp, upp på sonens pall och *plums*.... rätt ner i toan!!!!! Så snabbt som sjutton fick jag rädda henne från sitt otrevliga bad i mitt kiss och lägga stickan åt sidan medan jag duschade av henne. När hon är duschad och inlindad i en handduk kommer jag ihåg testet och titta vilken trevlig syn jag fick :D

Vilken morgon! Hahaha!

Haha, du lär ju minnas den morgonen som du plussade länge! Stort grattis!
  • B B B
    Treansresa skrev 2016-11-10 06:57:05 följande:

Äntligen!! Plussde svagt igår och fortsätter plussa idag så nu vågar jag hoppas! Jag är gravid!!

Vilken morgon! Hahaha!

Åh grattis till er båda! Skrattande

Jag tänkte tjuvtesta idag men när jag står i kassan och ska betala får jag totalt hjärnsläpp och kan inte för mitt liv komma på min PINkod! Förvånad Nu har jag ett försök till och sen måste jag beställa ett nytt kort som inte kommer fören i nästa vecka... Bajs också... Skrikandes

• Marie357
    Kåtisroinen skrev 2016-11-10 06:31:16 följande:
    Ja nu börjar det faktiskt närma sig! Målet är liksom i sikte tycker jag :) bara tre dagar kvar nu ju! Det är ju faktiskt ingenting! Torsdagar o fredagar tycker jag brukar gå fort, lördagen kan nog bli lite lång då inte har något planerat då. Men det ska nog gå bra ändå! Nu börjar jag bli lite nervös också :O

BIM-3. Den molande känslan håller i sig och jag vaknade dessutom med en lätt illamående känsla, första gången idag ! Hur känner du dig idag? :)
    Jag tror jag har samma dag som du.. Jag har också lätt illamående här idag på morgonen/fm... Känns som jag får mer och mer saliv och konstig känsla längst bak i munnen.. Lite ömhet i tuttarna...
    Treansresa skrev 2016-11-10 06:57:05 följande:

Äntligen!! Plussde svagt igår och fortsätter plussa idag så nu vågar jag hoppas! Jag är gravid!!

Grattis!!!!

Vilken morgon! Hahaha!

Grattis!!!!
    nouw.com/denöppnakampen
  • MaTik

Hänger gärna på här! Hade ett missfall i v. 9 i oktober, så jag har inte stenkoll på min kropp just nu. Utifrån flytningar och känningar tror jag att jag är på ÄL+10 idag, men det kan också vara helt fel. Fick en liten liten blödning (rosa på pappret) för två dagar sen, man kan ju alltid hoppas att det var en nidblödning. Inget mer sen dess. Brukar normalt få mens typ ÄL +11 eller +12, så nu till helgen i så fall. Dock vet inte jag, cykeln kanske kan förändras efter en graviditet/missfall?

• fruH92

Grattis till alla som plussat!!! :D

• marretiin

Hej!

Hoppar in här jag med. Har BIM den 16/11. Första försöket så försöker att inte tänka på det för mycket för att inte bli besviken.

Men åå längtar ju så himla mycket. Glad

Svar på tråden BIM november 2016