• ahjltg93

BIM December 2016

Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December? 

För oss blir det första försöket, andra barnet.

• Svar på tråden BIM December 2016
  • mariama
    Livetsgång skrev 2016-11-30 10:27:35 följande:

Jo jag har läst man kan få det men tycker det är tidigt att få en sån dipp när dom flesta får en dipp runt äl +7-10 någonstans. Och när man ska får mens brukar det ju dippa rätt nära mens och jag är inte nära därännu iomed den är beräknad 12 december :) Det är ju 1,5 vecka dit haha

Ja tempen är ju fortfarande mycket högre än min normala kroppstemp :)

Är ju väldigt lågtempad i övrigt iomed jag normalt ligger på runt 36,05 så de är ju fortfarande väldigt förhöjd jämnfört med den normala tempen :)

Jaa men 4-10 dagar efter kan ägget fästa :) Men ja, det kan dippa ändå utan anledning förstås! Dippen närmare mens kommer ju alltid senare. Tempkurvan jag hade när jag blev gravid var väldigt ojämn både före och efter äl :)
  • Livetsgång
    mariama skrev 2016-11-30 12:11:11 följande:
    Jaa men 4-10 dagar efter kan ägget fästa :) Men ja, det kan dippa ändå utan anledning förstås! Dippen närmare mens kommer ju alltid senare. Tempkurvan jag hade när jag blev gravid var väldigt ojämn både före och efter äl :)
    Ahh så dippen kan komma även så tidigt. Har typ bara läst att många dippat senare i sin ÄL.. Ja varje dag lär man sig något nytt haha.

Dock börjar jag bli knäpp på dessa rikliga vita flytningar jag har nu efter ÄL vilket jag inte hade förra månaden. 
  • Aspargus

Första ägglossningstestet någonsin. Enligt min app ska den ske på söndag så ska bli spännande att se om sekret och app stämmer med testet!
  • Nykär15
    Aspargus skrev 2016-11-30 12:37:56 följande:
    Första ägglossningstestet någonsin. Enligt min app ska den ske på söndag så ska bli spännande att se om sekret och app stämmer med testet!
    Spännande! Dessa är bra, de blir tydligt starkare än kontrollstrecket när ÄL är i antågande :) sen dagen efter ÄL så blir de svagare igen
  • Livetsgång
    Sally8585 skrev 2016-11-30 13:10:06 följande:
    Positivt ÄL test va ?
    Så såg mina ut när jag hade ÄL. Vet också att graviditetkollens ÄL test är sega av sig ochkan visa sig svagare trots positivt.

Så va det för mig och jag har haft ÄL :) 
  • SkogsstjärnN

Happ. Kul göra ett test då det inte funkar. Jag veeeet att man inte ska analysera men kan inte låta bli se att det är ett sträck där under. Det är CBs nya tidiga test, ska bara bli ett lodrätt sträck. Får väll se vad det säger imorgon.

• Livetsgång
    SkogsstjärnN skrev 2016-11-30 13:43:13 följande:

Happ. Kul göra ett test då det inte funkar. Jag veeeet att man inte ska analysera men kan inte låta bli se att det är ett sträck där under. Det är CBs nya tidiga test, ska bara bli ett lodrätt sträck. Får väll se vad det säger imorgon.

Men gud va irriterande.. Tycker du ska skriva till deras kundtjänst ändå om det blivit sådär fel :( 
  • Emeliehj

Hejsan allihop! Jag ansluter mig till denna tråden. Har en 2åring hemma och fick ett missfall i april och ett i augusti. Båda innan v 10 men ändock känslomässigt smärtsamma. Nu hoppas jag på ett plus och att det kan stanna i magen oxå! Har lite oregelbunden cykel men hade tydliga stick i äggstock runt den 26 och även värk i ryggen någon dag innan och efter. BIM runt 12 troooor jag, kanske något tidigare :)

• Heineken86
    SkogsstjärnN skrev 2016-11-30 13:43:13 följande:

Men! Vad störigt när det är ett felande test! Hoppas att det är ett plus egentligen. :)
Svar på tråden BIM December 2016