BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jo jag har läst man kan få det men tycker det är tidigt att få en sån dipp när dom flesta får en dipp runt äl +7-10 någonstans. Och när man ska får mens brukar det ju dippa rätt nära mens och jag är inte nära därännu iomed den är beräknad 12 december :) Det är ju 1,5 vecka dit haha
Ja tempen är ju fortfarande mycket högre än min normala kroppstemp :)
Är ju väldigt lågtempad i övrigt iomed jag normalt ligger på runt 36,05 så de är ju fortfarande väldigt förhöjd jämnfört med den normala tempen :)
Happ. Kul göra ett test då det inte funkar. Jag veeeet att man inte ska analysera men kan inte låta bli se att det är ett sträck där under. Det är CBs nya tidiga test, ska bara bli ett lodrätt sträck. Får väll se vad det säger imorgon.
Happ. Kul göra ett test då det inte funkar. Jag veeeet att man inte ska analysera men kan inte låta bli se att det är ett sträck där under. Det är CBs nya tidiga test, ska bara bli ett lodrätt sträck. Får väll se vad det säger imorgon.
Hejsan allihop! Jag ansluter mig till denna tråden. Har en 2åring hemma och fick ett missfall i april och ett i augusti. Båda innan v 10 men ändock känslomässigt smärtsamma. Nu hoppas jag på ett plus och att det kan stanna i magen oxå! Har lite oregelbunden cykel men hade tydliga stick i äggstock runt den 26 och även värk i ryggen någon dag innan och efter. BIM runt 12 troooor jag, kanske något tidigare :)