BF juli 2017
Någon annan som har plussat nyligen med BF juli och vill följas åt?
Någon annan som har plussat nyligen med BF juli och vill följas åt?
Jag ska inte ringa till mvc innan vecka 9-10 och ska definitivt inte säga det till någon (förutom några vänner) innan jag gjort ul vecka 12.
Känner att det är onödigt att skriva in sig så tidigt ifall det skiter sig....
Jag ska inte ringa till mvc innan vecka 9-10 och ska definitivt inte säga det till någon (förutom några vänner) innan jag gjort ul vecka 12.
Har precis plussat och går det vägen denna gång blir det barn nummer 3. Är i vecka 5 (4+1). Har tre missfall i bagaget som ägde rum under perioden 6 november 2015 - 5 april 2016. Enligt läkares rekommendationer har jag och sambon haft ett halvårs uppehåll i att försöka och nu i oktober försökte vi igen och det gick vägen! Dock har jag väldigt svårt att glädjas och känner oro. Försöker vara positiv och tar en dag i taget. Då mina tre missfall hände mellan vecka 6-15 så vet jag inte heller när jag kommer kunna slappna av. Innan tänkte jag efter vecka 12, men inte längre tyvärr.
Ska bli kul att följa er alla här i tråden och grattis till plussen!
Hälsningar Johanna
Plussade igår, ringde mvc idag.
Fick tid för inskrivning 13/12 och ul 23/12.
Blir schyssta julklappar till våra föräldrar.
Någon mer som inte har något symptom än?
De andra gångerna jag fått missfall har jag haft symptom, men denna gången inget....
Kanske positivt?
När jag väntade sonen för 6 år sedan hade jag heller inga symptom!
Det förstår jag. Hälsosamtalet känns onödigt för mig också, 3e barnet här med. Jag är ledsen för dina missfall och förstår att det känns svårare då! Jag är lyckligtvis förskonad från mf hittills och är väldigt tacksam för det.
Jag förstår hur du tänker med kostnaden men samtidigt så känns inte det som en anledning för mig att vänta med att ringa barnmorskan