BF juli 2017
Någon annan som har plussat nyligen med BF juli och vill följas åt?
Någon annan som har plussat nyligen med BF juli och vill följas åt?
Det förstår jag. Hälsosamtalet känns onödigt för mig också, 3e barnet här med. Jag är ledsen för dina missfall och förstår att det känns svårare då! Jag är lyckligtvis förskonad från mf hittills och är väldigt tacksam för det.
Jag förstår hur du tänker med kostnaden men samtidigt så känns inte det som en anledning för mig att vänta med att ringa barnmorskan
Ha ha ja det hoppas jag också annars blir jag ju jätte tjock jätte fort ????????????. Åh jag måste boka tid på Mvc. Har inte hunnit det än, jobbar ju 100% och kommer hem när telefontider är slut ????. Men nån dag ska jag väl hinna. Vore underbart att få se ett litet hjärta! Längtar såååå mycket!
Okej ja men det kan ju bero på åldern. Jag är ju bara 23 än (24 imorgon.. Ångeeest) så jag har ingen aning om det kanske ändras då :)
När är det man tar blodprov osv på mvc? Ska skriva in mig, men tänkte vänta lite tills jag sett hjärtat om typ 2,5 v. Jag vill ju också få tid för kub vilket då borde infalla strax innan jul, bör jag kontakta mvc redan nu? Väljer ni en nära jobbet eller hemmet? Sist gick jag på Mama Mia och var super nöjd men nu har vi flyttat så har ingen i närheten. Går man typ 1 gång/månad på mvc eller är det mer sällan fram tills att det närmar sig bf?
När är det man tar blodprov osv på mvc? Ska skriva in mig, men tänkte vänta lite tills jag sett hjärtat om typ 2,5 v. Jag vill ju också få tid för kub vilket då borde infalla strax innan jul, bör jag kontakta mvc redan nu? Väljer ni en nära jobbet eller hemmet? Sist gick jag på Mama Mia och var super nöjd men nu har vi flyttat så har ingen i närheten. Går man typ 1 gång/månad på mvc eller är det mer sällan fram tills att det närmar sig bf?
Här måste man boka in kub nipt tidigt för att vara säker på att få tid vid rätt vecka. Nu ringde jag i vecka 6 förra gången vecka 10 och blev satt på väntelista vid avbokning.