• Svar på tråden BF juli 2017
  • Mamma1986
    Svelin skrev 2016-11-27 05:56:40 följande:

Ni som har lite äldre barn när kommer ni berätta för dem? Jag vill att barnen får veta innan vi berättar för släkten, men jag vill inte att hela samhället vet för tidigt. Jättesvårt detta tycker jag! Hur gör ni andra??

Tror vi kommer berätta efter kub
  • Lilltrollet

Är det någon som är med i Facebook-gruppen som vill bjuda in mig om den är helt hemlig? Jag pm:ar min mejladress i så fall. :) Har pm:at de jag hittat i tråden här som startat gruppen/grupperna men de verkar inte vara så aktiva här.

• Joline84
    Lilltrollet skrev 2016-11-29 10:01:23 följande:

Är det någon som är med i Facebook-gruppen som vill bjuda in mig om den är helt hemlig? Jag pm:ar min mejladress i så fall. :) Har pm:at de jag hittat i tråden här som startat gruppen/grupperna men de verkar inte vara så aktiva här.

Du kan pma mig
  • Juuksela

Hoppar in här jag med :)

Väntar mitt 3:e barn är i vecka 6(5+5) bf 26 juli 2017

Denna graviditet kom som en liten chock inget planerad men den är så välkommen ändå ??

Jag är 22 år och sambon min blir 25 i mars :)

Våra barn blir snart 5 & 3 år ??

• Juuksela
    Lilltrollet skrev 2016-11-29 10:01:23 följande:

Va för grupp ?

Dom jag är med i kan man nog bjuda in sig själv på
  • Lilltrollet
    Juuksela skrev 2016-11-29 15:02:39 följande:

Va för grupp ?

Dom jag är med i kan man nog bjuda in sig själv på

Jag läste att det fanns en hemlig grupp så den kan jag inte leta fram. :)

(Har inte gått ut med graviditeten så vill inte vara med i en grupp som bara är "stängd")
  • Juuksela
    Lilltrollet skrev 2016-11-29 17:27:40 följande:
    Jag läste att det fanns en hemlig grupp så den kan jag inte leta fram. :)

(Har inte gått ut med graviditeten så vill inte vara med i en grupp som bara är "stängd")
    jaha okej, vill inte heller gå ut med det än förrens riskveckorna har passerat 

du får görna bjuda in mig också i gruppen om du kom in ? 
    är det på facebook du menar?
  • Lilltrollet
    Juuksela skrev 2016-11-29 20:16:22 följande:

jaha okej, vill inte heller gå ut med det än förrens riskveckorna har passerat 

du får görna bjuda in mig också i gruppen om du kom in ? 

är det på facebook du menar?

Ja, Facebook ja :) Pm:a mig din mejl så kan jag bjuda in.
  • Lotta92

Plussade för några veckor sen och beräknad BF juli 2017?????????? Som vi har försökt att bli gravid och äntligen hände det????????

• Lilltrollet
    Lotta92 skrev 2016-11-29 21:49:52 följande:

Plussade för några veckor sen och beräknad BF juli 2017?????????? Som vi har försökt att bli gravid och äntligen hände det????????

Grattis!! :D
Svar på tråden BF juli 2017