BF juli 2017
Någon annan som har plussat nyligen med BF juli och vill följas åt?
Någon annan som har plussat nyligen med BF juli och vill följas åt?
Ni som har lite äldre barn när kommer ni berätta för dem? Jag vill att barnen får veta innan vi berättar för släkten, men jag vill inte att hela samhället vet för tidigt. Jättesvårt detta tycker jag! Hur gör ni andra??
Är det någon som är med i Facebook-gruppen som vill bjuda in mig om den är helt hemlig? Jag pm:ar min mejladress i så fall. :) Har pm:at de jag hittat i tråden här som startat gruppen/grupperna men de verkar inte vara så aktiva här.
Är det någon som är med i Facebook-gruppen som vill bjuda in mig om den är helt hemlig? Jag pm:ar min mejladress i så fall. :) Har pm:at de jag hittat i tråden här som startat gruppen/grupperna men de verkar inte vara så aktiva här.
Hoppar in här jag med :)
Väntar mitt 3:e barn är i vecka 6(5+5) bf 26 juli 2017
Denna graviditet kom som en liten chock inget planerad men den är så välkommen ändå ??
Jag är 22 år och sambon min blir 25 i mars :)
Våra barn blir snart 5 & 3 år ??
Va för grupp ?
Dom jag är med i kan man nog bjuda in sig själv på
jaha okej, vill inte heller gå ut med det än förrens riskveckorna har passerat
du får görna bjuda in mig också i gruppen om du kom in ?
är det på facebook du menar?
Plussade för några veckor sen och beräknad BF juli 2017?????????? Som vi har försökt att bli gravid och äntligen hände det????????
Plussade för några veckor sen och beräknad BF juli 2017?????????? Som vi har försökt att bli gravid och äntligen hände det????????