BF juli 2017
Någon annan som har plussat nyligen med BF juli och vill följas åt?
Någon annan som har plussat nyligen med BF juli och vill följas åt?
Ja :(!! På fredag nästa vecka så ska jag in och ta tabletter så att det kommer ut. Det innebär att spermien och ägget har mötts men det har inte blivit fler celler, det har inte blivit något foster. Men kroppen tror att man är gravid.
Är inne i v 7 (6+1) och jag mår så in i he*vetes dåligt :( Illamåendet kommer och går hur den vill, främst nu på kvällarna så att jag inte kan somna. Det ända jag får ner i magen är dolkens cheeseburgare, äppelbitar och apelsinklyftor. Olidligt, känner mig värdelös och är rädd att jag skadar min bulle i magen. Men jag får ju inte ner något annat. Inbillar mig att något är fel och att det ska sluta i mf. På detta har jag fått ligementsmärtor som kommer med jämna mellanrum och skrämmer mig ihjäl mig att det ska vara starten för ett mf(vi har haft ett tidigt mf tidigare). Fått en härlig diarré för att toppa allt, men unnar mig att jag ännu inte har kräkts. För då tror jag att jag kommer svimma.
Förlåt för allt klagande, men detta är första barnet och såklart oroar jag mig för allt jag känner. Ska försöka slappna av men hur gör man det när man försöker beskydda något man inte ännu kan skydda i så stort anseende.
Jag som trodde jag skulle slippa dessa illamående.. Trodde jag fel ;)
Kram på er
Hej alla
Hoppar in här jag med. Beräknad 5 juli om allt går vägen. Ett missfall i bagaget i september men blev gravid igen rätt snart. Någonstans skall jag ha ett gammalt konto här, men lyckas banne mig inte komma in på det längre så jag har detta tillsvidare. Detta är iaf min fjärde graviditet och pappans första barn. Har fått 3 barn med en tidigare man.
Har 2 vaginala förlossningar och ett planerat snitt med mig. Relativt lätta graviditeter. ![]()
Hej tjejer! Jag har startat en hemlig grupp på facebook för oss med bf i juli 17 och ju fler desto roligare! Skicla en vänförfrågan till mig på fb så lägger jag till er! ---> bit.ly/2eCrb0f
Hej på er.
Här är en till med illamående från helvetet???? har i princip varit sängliggande i 1v. Har provat seaband som inte hjälpte mig ett dugg. Postafen som hjälper lite men långt ifrån bra (kräker inte men mår fortfarande riktigt illa). Ska träffa läkare på måndag.
Har kört Lchf 6mån innan men nu är allt som Lchf "förbjuder" det ända jag får ner. Går idag in i v8.
Någon som har "nyttiga" tips på vad som kan hjälpa mot illamåendet?
Tack????
Oj.. ser att mina glada gubbar blir ??. Sorry
Händer inget när jag trycker på länken ang gruppen ???? fler som har det " problemet "
Jag vet inte heller exakt mitt BF då jag blev gravid direkt efter mitt missfall, men jag har gått på när jag hade ägglossning. Har du någon aning om när det var?
Jag har fått exakt samma värden som dig på CB digital, gick upp till 2-3 igår och jag har BF 22/7 någonstans. Hcg börjar ju bildas först efter att ägget fäster, så om det fäste sent så blir det ju såklart skillnad på CB digital än det blir på en person där ägget fäste snabbt (även om befruktning var samtidigt). Jag frågade en barnmorska om det där förut, om en bebis vars ägg fäste senare är likadant utvecklat som en bebis där ägget fäste snabbt men hon sa att samma celldelning osv sker oavsett om ägget har fäst eller inte så det enda som blir skillnad är då som sagt hcg nivåerna. Vet inte om man förstod något av min förklaring där, haha.
Jag vet inte heller exakt mitt BF då jag blev gravid direkt efter mitt missfall, men jag har gått på när jag hade ägglossning. Har du någon aning om när det var?
Jag har fått exakt samma värden som dig på CB digital, gick upp till 2-3 igår och jag har BF 22/7 någonstans. Hcg börjar ju bildas först efter att ägget fäster, så om det fäste sent så blir det ju såklart skillnad på CB digital än det blir på en person där ägget fäste snabbt (även om befruktning var samtidigt). Jag frågade en barnmorska om det där förut, om en bebis vars ägg fäste senare är likadant utvecklat som en bebis där ägget fäste snabbt men hon sa att samma celldelning osv sker oavsett om ägget har fäst eller inte så det enda som blir skillnad är då som sagt hcg nivåerna. Vet inte om man förstod något av min förklaring där, haha.