• Svar på tråden BF juli 2017
  • Lilltrollet
    anas998 skrev 2016-12-09 10:28:04 följande:

Jag var på ul imorse pga av 3 blödningar varav en stor! Men där inne fanns en liten bebis som sprattlade och ett fint hjärta som slog <3 så skönt att få veta. Är i vecka 11 (10+2)

Härligt!
  • AnnnaEm

Uppdatering, är v10 (9+3) beräknad den 12/7, fått göra två vul pga uvi/smärta i äggstockarna denna veckan, både gångerna såg vi en liten splattrande bulle med småsmå armar och ben!

Inskrivning den 22/12 och ul 5/1, nu vågar vi vara glada och berätta för familjen! :)

• ribbon

Hej!

Jag är i vecka 8 och vill gärna oxå vara med i FB gruppen ????

• ivf februari
    AnnnaEm skrev 2016-12-10 12:38:30 följande:

Uppdatering, är v10 (9+3) beräknad den 12/7, fått göra två vul pga uvi/smärta i äggstockarna denna veckan, både gångerna såg vi en liten splattrande bulle med småsmå armar och ben!

Inskrivning den 22/12 och ul 5/1, nu vågar vi vara glada och berätta för familjen! :)

Spännande. Man ser fram emot ultraljuden
  • Rutis

Hej på er! Jag är i v 11 och i morse kände jag livmodern med händerna. Jag la mig på golvet (med blåsan full) och klämde lite försiktigt med fingrarna. Långt ned, ovanför blygdbenet fanns en hård kant som jag inte känt där förut. Nu efter mat osv känner jag den inte lika tydligt. Så spännande! Har någon av er känt?

• Summerchild
    Sussie11 skrev 2016-12-29 10:53:38 följande:

Hej jag har bf 3/7, skulle gärna vara med i FBgruppen om jag får?

Gå över till bf juli ny vi har flyttat över dit
  • Linda Eng

Hej alla! är gravid i v 11 med första barnet efter lång kamp. BF 30/7 <3
    Har kontaktat tjejen i länken till den hemliga facebookgruppen men ej fått svar. Kan någon bjuda in mig eller är det någon annan jag kan kontakta?

Svar på tråden BF juli 2017