BF juli 2017
Någon annan som har plussat nyligen med BF juli och vill följas åt?
Någon annan som har plussat nyligen med BF juli och vill följas åt?
Hoppar också in här! :) I vecka 8+1, beräknad bf 6/7. Vilket känns helt fantastiskt för oss eftersom vi fått besked tidigare om att vi inte kan få barn på egen hand och första sonen kom till via IVF, eller ja ICSI tillochmed. Och nu gick det spontant på andra försöket!! :D
Till er som har tröga magar; har ni provat kiwi? Min mage var helt uppblåst och totalkörd tills jag fick sug på kiwi, som kanske blev något av en craving (jag måste ha c-vitaminbrist, vill bara ha juice och frukt) och med ett par kiwifrukter om dagen är magen bra igen. Säker fiberrikt och bra. :)
Hoppar också in här! :) I vecka 8+1, beräknad bf 6/7. Vilket känns helt fantastiskt för oss eftersom vi fått besked tidigare om att vi inte kan få barn på egen hand och första sonen kom till via IVF, eller ja ICSI tillochmed. Och nu gick det spontant på andra försöket!! :D
Till er som har tröga magar; har ni provat kiwi? Min mage var helt uppblåst och totalkörd tills jag fick sug på kiwi, som kanske blev något av en craving (jag måste ha c-vitaminbrist, vill bara ha juice och frukt) och med ett par kiwifrukter om dagen är magen bra igen. Säker fiberrikt och bra. :)
jag är i vecka 5+5 alltså vecka 6 och går in i vecka 7 på måndag enligt min app så har jag bf den 23juli, jag ska skriva in mig den 29 december och första ultraljudet är inte förens den 13 januari jag längtar i hjäl mig om de vill säga att de går hela vägen som jag hoppas
Ni som har lite äldre barn när kommer ni berätta för dem? Jag vill att barnen får veta innan vi berättar för släkten, men jag vill inte att hela samhället vet för tidigt. Jättesvårt detta tycker jag! Hur gör ni andra??
Ni som har lite äldre barn när kommer ni berätta för dem? Jag vill att barnen får veta innan vi berättar för släkten, men jag vill inte att hela samhället vet för tidigt. Jättesvårt detta tycker jag! Hur gör ni andra??
Hej! Jag har bf i början av juli! Vill gärna följas åt!
Svelin, jag har en fyraåring och tanken är att berätta antingen efter första ultraljudet i v 8 eller efter kub om vi gör det. :) Vill att han ska veta innan "alla andra".
Jag följs gärna åt! Är 22 år och sambon 27. Plussade igår och enligt appen går jag in i vecka 6 imorgon! :D
Hoppar in här! Är vecka 6 och bf 27/7.
Är andra barnet :)