• Svar på tråden BF juli 2017
  • Svelin
    ivf februari skrev 2016-12-03 09:02:14 följande:

vilken vecka är du i?

Imorgon är jag 8 veckor fullgången. Så det är tidigt.
  • Rutis

Hej på er! Vill bara uppdatera med dagens nyheter; idag gjorde vi tidigt ultraljud. Är i v 10 nu. Anledningen till det är för att jag fick missfall i sept (min första graviditet), och är såklart orolig. De här veckorna har varit otroligt långa. Men idag fick vi se ett tickande hjärta och en liten filur som rörde sig massa! Är så lycklig! Kan knappt fatta att det finns någon där inne.

• Lilltrollet
    Rutis skrev 2016-12-06 16:36:09 följande:

Hej på er! Vill bara uppdatera med dagens nyheter; idag gjorde vi tidigt ultraljud. Är i v 10 nu. Anledningen till det är för att jag fick missfall i sept (min första graviditet), och är såklart orolig. De här veckorna har varit otroligt långa. Men idag fick vi se ett tickande hjärta och en liten filur som rörde sig massa! Är så lycklig! Kan knappt fatta att det finns någon där inne.

Underbart, grattis! :D
  • Newbie84

Vad härligt att allt är bra :) mysigt att se den lille krabaten!
  • FrökenJo

Hej! Hoppar också in här. BF är runt 25 juli. Jag har ett barn sen innan, en son som är 1,5 år. Mår just nu mycket sämre än när jag väntade sonen. Konstant illamående och har idag även fått migrän. Men det kanske beror på att man inte har lika mycket tid för vila som vid första graviditeten. Jag hoppar gärna in i FB-gruppen!

• Elsis00

Hej!

Roligt att det har startats en juligrupp. Jag vill gärna vara med i Facebookgruppen, hur går man till väga? Är skönt när den är hemlig, den slutna gruppen vågar jag inte gå med i än. ???? jag väntar mitt tredje barn, bf 4 juli enligt äl som jag vet stämmer. Men enligt sista mens har jag bf i mitten av juni så bm går ju efter det, tycker dock det är onödigt att hoppa in i en junigrupp när jag vet att det kommer bli juli på Ul. ???? vecka 12+0 idag enligt sista mens, 10+3 enligt äl.

• ivf februari

Men va kul. Jag ska själv på ultraljud på tisdag och är då i v9.. grattis till dig och hoppas det fortsätter gott
  • anas998

Jag var på ul imorse pga av 3 blödningar varav en stor! Men där inne fanns en liten bebis som sprattlade och ett fint hjärta som slog <3 så skönt att få veta. Är i vecka 11 (10+2)

• Wooden
    anas998 skrev 2016-12-09 10:28:04 följande:

Jag var på ul imorse pga av 3 blödningar varav en stor! Men där inne fanns en liten bebis som sprattlade och ett fint hjärta som slog <3 så skönt att få veta. Är i vecka 11 (10+2)

Skönt att höra! Grattis! :)
Svar på tråden BF juli 2017