BF JULI 2017
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Alltså, ugnsbakad fisk är trevligt i vanliga fall men inte när jag är gravid och mår illa. Speciellt inte fisk till 500 personer! Arbetskamraterna undrar hur det är med mig men jag skyllde på att jag är förkyld ( delvis sant ) men jag vill bara hem. Det värsta är att jag ska åka båt i 3 h ikväll och bil i 2, så det blir nog att leta upp spypåsen. All credit till oss kvinnor som kämpar oss igenom det här för att få våra söta små ungar
.
Jag har är en undran, var på hälsosamtal idag hos bm. Har inskrivning 2/1. Då ska jag ha bestämt mig ang KUB.
Hur gör ni andra? :)
Någon som funderat på namn än?
Köpt sea band idag. Tveksam till om det hjälper mot illamåendet men prostafen gör det bara värre denna gång! Inte kräkts än men illamåendet tar ju kål på en haha. Dags att ringa bm nu och boka tid!
Tjejnamnet är klart för oss och har 2 i reserv. Pojknamn har vi bara 1 vi kanske kan tänka oss. Tycker det är svårt att hitta namn som passar till de övriga barnen då vi har helt olika smak.
Har ni funderat?
Alltså, ugnsbakad fisk är trevligt i vanliga fall men inte när jag är gravid och mår illa. Speciellt inte fisk till 500 personer! Arbetskamraterna undrar hur det är med mig men jag skyllde på att jag är förkyld ( delvis sant ) men jag vill bara hem. Det värsta är att jag ska åka båt i 3 h ikväll och bil i 2, så det blir nog att leta upp spypåsen. All credit till oss kvinnor som kämpar oss igenom det här för att få våra söta små ungar .
Jag har är en undran, var på hälsosamtal idag hos bm. Har inskrivning 2/1. Då ska jag ha bestämt mig ang KUB.