BF JULI 2017
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Hej tjejer.
Om ni, som jag, mår konstant illa hela tiden så är här ett litet tips som iaf underlättar lite för mig.
Vatten med citron och frysta bär i och egengjord glass som är så enkel o går fort att göra. Mixa bara frysta bär med naturell yoghurt eller kvarg o sen är d klart att äta direkt
Mmm ser gott ut! Själv klarar jag typ kall havregrynsgröt. Ska prova med hallon det är ju lite syrligt och gott kanske :)
Idag har jag verkligen tyckt synd om mig själv. Gråtfärdig. Mått illa hela dagen, ont i huvudet och helt sänkt. Försöker tvinga i mig nåt att äta, vet ju att det hjälper. Usch....
Här kommer min mage.

Fy för att inte ha en förstående chef :-/.
Hon skrev typ att d är bara o bita ihop så i morron måste jag släpa mig till jobbet ända fast jag är helt orkeslös o är glad om jag kan äta ett mål på dagen. Idag blev d potatisbullar...suck
Idag har jag vilat/sovit mestadels av dagen. Känner mig så tråkig mot mina barn. Orkade inte ens vara med och julpynta....
Dumt att julen kommer nu när man är trött och bara mår dåligt. Inte alls sugen på att fira jul...hur känner ni för julen?
Är inte klar med julklappar heller, och vet inte när jag ska få ork att ge mig ut...
Ja, fy vad trist det är att må dåligt. Mina två barn (5 och 7) hemma har börjat kommentera min trötthet. "Mamma du måste ju ALLTID vila! Varför måste du ligga i soffan hela tiden? Du säger bara att du mår illa och illa, när vill du leka" osv. Det är jobbigt att höra. Hoppas de förstår sen om de får reda på att de ska få ett syskon. Jag är verkligen ingen kul mamma nu. :(
Har kub 21/12 ska bli spännande, hoppas bara att allt är som det ska. Annars är det illamåendet dygnet runt som gör att jag verkligen inte tycker om att va gravid. Ska försöka få annan medicin då de jag tar nu inte hjälper särskilt mycket. Är sjukskriven pga att jag spyr så mkt, vilket tyvärr gör att tiden går långsamt. Men snart är det jul och jag hoppas att tiden går lite snabbare då :)
Magen syns mer nu med andra barnet, på kvällen främst. Känner mig annars bara lite svullen om magen.
Ja, fy vad trist det är att må dåligt. Mina två barn (5 och 7) hemma har börjat kommentera min trötthet. "Mamma du måste ju ALLTID vila! Varför måste du ligga i soffan hela tiden? Du säger bara att du mår illa och illa, när vill du leka" osv. Det är jobbigt att höra. Hoppas de förstår sen om de får reda på att de ska få ett syskon. Jag är verkligen ingen kul mamma nu. :(
Idag har jag vilat/sovit mestadels av dagen. Känner mig så tråkig mot mina barn. Orkade inte ens vara med och julpynta....
Dumt att julen kommer nu när man är trött och bara mår dåligt. Inte alls sugen på att fira jul...hur känner ni för julen?
Är inte klar med julklappar heller, och vet inte när jag ska få ork att ge mig ut...