• Svar på tråden BF JULI 2017
  • narie24
    babydreams skrev 2016-12-11 12:26:04 följande:

Min mage idag, gick då in i vecka 9 (8+0) :)

I vilken app har du gjort bilden?
  • Punschrulle

Hej,

Hur mår ni? Jag är deppig, fylld av ångest och illamående. Jag ville ju så gärna bli gravid. Vilken besvikelse det är att må på det här viset. Jag är 8+3.

• Leeandra
    Punschrulle skrev 2016-12-11 13:53:23 följande:

Hej,

Hur mår ni? Jag är deppig, fylld av ångest och illamående. Jag ville ju så gärna bli gravid. Vilken besvikelse det är att må på det här viset. Jag är 8+3.

Ja, det är tufft i början. Är konstant illamående och väldigt trött ( v. 7+5 ) men vet tack och lov att det lättar så småningom. Har du någon bra partner som kan underlätta för dig?
  • Noccis
    babydreams skrev 2016-12-08 21:44:08 följande:

Ja, om det inte uppstår några problem så som blödningar osv så måste vi tyvärr vänta. De är jättehårda med sånt i mitt landsting tydligen :(

Va tråkigt
  • GrönaDruvan

Här är ju en till som mår skit. Exakt 4 veckor med illamående och trötthet nu. Orkar ingenting, vill ingenting och känner inte för någonting. Så less. Har precis gått in i vecka 11 och tröttheten har slagit till med full kraft igen.... Får i mig lite mer mat än innan, men det mesta äcklar mig. Magen värker.... Vill bara må bra.

• Noccis

Va häftigt att det syns på era magar redan nu!
    Jag är väldigt svullen om magen men har alltid haft en mage som står ut lite. Så känns inte som om det är någon gravid bula på mig.
    Men längtar tills det syns!

Här även börjat må lite bättre nu. Mår fortfarande illa men inte lika starkt hela tiden och ingen dödsångest.
    Väntar bara på att jag ska få tillbaka min hunger så jag kan börja äta ordentligt.

Hur mår ni andra?

• Sofia12310

Usch ibland mår jag verkligen dåligt, mår illa iprincip hela dagarna och blir bara värre. Har ni något tips? Svårt stt jobba normalt jobbar inom hemtjänsten stöter på många olika lukter överallt usch det är inte lätt. Vill de ska gå över :(

• babydreams
    narie24 skrev 2016-12-11 12:33:44 följande:
    I vilken app har du gjort bilden?
    Baby pics, den kostar dock en slant :)
  • Newbie84

Har kub 21/12 ska bli spännande, hoppas bara att allt är som det ska. Annars är det illamåendet dygnet runt som gör att jag verkligen inte tycker om att va gravid. Ska försöka få annan medicin då de jag tar nu inte hjälper särskilt mycket. Är sjukskriven pga att jag spyr så mkt, vilket tyvärr gör att tiden går långsamt. Men snart är det jul och jag hoppas att tiden går lite snabbare då :)

Magen syns mer nu med andra barnet, på kvällen främst. Känner mig annars bara lite svullen om magen.

• marretiin

Hej tjejer.

Om ni, som jag, mår konstant illa hela tiden så är här ett litet tips som iaf underlättar lite för mig.

Vatten med citron och frysta bär i och egengjord glass som är så enkel o går fort att göra. Mixa bara frysta bär med naturell yoghurt eller kvarg o sen är d klart att äta direkt

Svar på tråden BF JULI 2017