• Mjölk

Bebisverkstad dec/jan

Hej! Jag planerar att starta bebisverkstad i december. Har slutat ta p-piller och får förmodligen ägglossning runt 10 december. Då blir det insemination, antingen hemma eller på klinik. Nån som vill följas åt?

Don't worry, be happy!
  • Svar på tråden Bebisverkstad dec/jan
  • Hallonfrossa
    Mjölk skrev 2016-12-16 10:13:02 följande:

Buhu, full mens nu! ????

Men nej vad tråkigt :(

Kom den tidigt?
  • Mjölk

Mmm trist. Nä den kom inte tidigt. Tror att den "mensen" jag fick tre dagar efter att jag slutat ta p-piller inte riktigt var mens. Den lilla blödningen jag hade då varade typ 2,5 dagar. Men nu fullskalig mens. Så blir nytt försök. ????

• Hallonfrossa
    Mjölk skrev 2016-12-16 20:29:57 följande:

Mmm trist. Nä den kom inte tidigt. Tror att den "mensen" jag fick tre dagar efter att jag slutat ta p-piller inte riktigt var mens. Den lilla blödningen jag hade då varade typ 2,5 dagar. Men nu fullskalig mens. Så blir nytt försök. ????

Aha ja så kan det vara!

Bättre lycka nästa gång :)

Skönt att få veta i alla fall, värsta som finns är ju när den är sen och testen blanka :-/
  • Mjölk

Jo, det var skönt att veta nu. Känns bra också att liksom rensa ut systemet. ????

• Hallonfrossa
    Mjölk skrev 2016-12-16 20:48:36 följande:

Jo, det var skönt att veta nu. Känns bra också att liksom rensa ut systemet. ????

Ja förstår det! Kände samma när jag fick min första efter spiralen :)
  • Mjölk
    Hallonfrossa skrev 2016-12-16 21:09:12 följande:

Ja förstår det! Kände samma när jag fick min första efter spiralen :)

Hur mår du nu?
  • Hallonfrossa
    Mjölk skrev 2016-12-16 21:33:20 följande:

Hur mår du nu?

Samma som innan, tog dessa i morse, vad tror du?

Det från ckearblue är ett testa tidigt så ska bara vara 1 streck.

• Hallonfrossa

Åh det är så dålig upplösning här inne, och min kamera suger, i verkligheten syns det tydligt, det ena blått och det andra ljusrosa :)

Svar på tråden Bebisverkstad dec/jan