• Mjölk

Bebisverkstad dec/jan

Hej! Jag planerar att starta bebisverkstad i december. Har slutat ta p-piller och får förmodligen ägglossning runt 10 december. Då blir det insemination, antingen hemma eller på klinik. Nån som vill följas åt?

Don't worry, be happy!
  • Svar på tråden Bebisverkstad dec/jan
  • Mjölk
    Aviva skrev 2016-12-11 21:08:47 följande:

Hej jag följer gärna ! Ska sj göra samma sak den 14 , :D

Välkommen hit! Vad ska du göra idag? Insemination? ????
  • Mjölk

Hur går det för er?

Min molvärk är kvar och ömmande bröstvårtor. Och svårt att somna/dålig sömn.

• Flikkan92

I morse fick jag ett svagt streck på äl stickan. Å nu vid 17 var det betydligt starkare! Borde ha äl i morgon, känner tydlig värk i tjejmagen. Vi myser på här hemma för fulla muggar!

• Hallonfrossa

Här är en hel det molvärk i magen och bak i ryggen, har en fruktansvärd metallsmak i munnen och på tungan, jätte trött har jag blivit de senaste dagarna och en väldigt högvtemp utan feber.

Annars känns allt som vanligt, men i går när jag skulle upp ur sängen så högg det till i magen och gjorde jätte ont, typ som ligamentsmärta, hade ont där länge efter, fy bubblan.

• Mjölk
    Flikkan92 skrev 2016-12-14 18:21:57 följande:

I morse fick jag ett svagt streck på äl stickan. Å nu vid 17 var det betydligt starkare! Borde ha äl i morgon, känner tydlig värk i tjejmagen. Vi myser på här hemma för fulla muggar!

Håller timmarna för er! Mys på. ????
  • Mjölk
    Hallonfrossa skrev 2016-12-14 19:34:04 följande:

Här är en hel det molvärk i magen och bak i ryggen, har en fruktansvärd metallsmak i munnen och på tungan, jätte trött har jag blivit de senaste dagarna och en väldigt högvtemp utan feber.

Annars känns allt som vanligt, men i går när jag skulle upp ur sängen så högg det till i magen och gjorde jätte ont, typ som ligamentsmärta, hade ont där länge efter, fy bubblan.

Hoppas det är positiva tecken!!! Verkar ju onödigt jobbigt annars.

Jag fick lite rosa på pappret efter toabesök imorse men sen inget mer. Tänkte att jaha då blir det mens nu då...

Får bara vänta o se.
  • Flikkan92

De verkar som om jag hade äl igår.. hade sån värk i tjejmagen i tre dagar som blev för varje dag och igår så var det som värst på kvällen! Och nu på morgonen hade testet blivit mycket svagare igen och på em och kvällen var testerna helt tomma. Så även om de inte gav helt fullt utslag igår så lär jag väl ha haft den med tanke på den klara stegringen som blev under dagen?

• Hallonfrossa
    Mjölk skrev 2016-12-15 22:52:12 följande:

Hoppas det är positiva tecken!!! Verkar ju onödigt jobbigt annars.

Jag fick lite rosa på pappret efter toabesök imorse men sen inget mer. Tänkte att jaha då blir det mens nu då...

Får bara vänta o se.

Ja haha inte första gången min kropp spelat mig spratt ;) men då har vi visserligen inte försökt bli gravida.

Ja men det kan ju vara en genombrott blödning med, ägget borde ju vara framme i livmodern nu.

Håller tummarna för det :)
  • Hallonfrossa
    Flikkan92 skrev 2016-12-15 23:08:01 följande:

De verkar som om jag hade äl igår.. hade sån värk i tjejmagen i tre dagar som blev för varje dag och igår så var det som värst på kvällen! Och nu på morgonen hade testet blivit mycket svagare igen och på em och kvällen var testerna helt tomma. Så även om de inte gav helt fullt utslag igår så lär jag väl ha haft den med tanke på den klara stegringen som blev under dagen?

Ja men då låter det som att du haft det :)

Bara den eviga väntan kvar nu då.....
  • Mjölk
    Flikkan92 skrev 2016-12-15 23:08:01 följande:

Ja, det är ju mycket möjligt att du hade äl då! ????
Svar på tråden Bebisverkstad dec/jan