• Mjölk

Bebisverkstad dec/jan

Hej! Jag planerar att starta bebisverkstad i december. Har slutat ta p-piller och får förmodligen ägglossning runt 10 december. Då blir det insemination, antingen hemma eller på klinik. Nån som vill följas åt?

Don't worry, be happy!
  • Svar på tråden Bebisverkstad dec/jan
  • Hallonfrossa
    Mjölk skrev 2016-12-20 17:46:16 följande:

Mmm spännande! Vänta tycker jag. Som sagt det tog 1-2 veckor efter bim för mig innan det blev positivt.

Började blöda i fm så det blir inget här i dec :/ men på't igen i januari :)
  • Mjölk

Åh jobbigt!!!

Jag fick ju mens 15:e så ska börja testa äl 25:e.

• Hallonfrossa
    Mjölk skrev 2016-12-21 22:36:06 följande:

Åh jobbigt!!!

Jag fick ju mens 15:e så ska börja testa äl 25:e.

Och jag ska börja testa runt nyår :)

Ser fram emot en ny period med försök faktiskt :)
  • Mjölk
    Hallonfrossa skrev 2016-12-22 11:53:33 följande:

Och jag ska börja testa runt nyår :)

Ser fram emot en ny period med försök faktiskt :)

Mmm jag ser också fram emot det! ???? Känns skönt nu också när jag fått riktig mens efter att ha slutat med p-piller.
  • Mjölk

Gjorde insemination sent den 26:e sen fick jag utslag på stickan dagen efter på förmiddagen. Så spännande.
  • Hallonfrossa
    Mjölk skrev 2017-01-01 19:25:24 följande:

Gjorde insemination sent den 26:e sen fick jag utslag på stickan dagen efter på förmiddagen. Så spännande.

Vilken fullträff :)

Här väntar vi fortfarande på äl, har jätte ont i äggstockarna och det sticker och värker brösten så jag antar att den är på g, fick även första utslaget på äl test i kväll, inte positivt men det var inte blanka längre i alla fall så nu hoppas vi att det ökar.

Vi sexar på här hemma ändå ju men skulle vara skönt att få det lite mer bekräftat :)

När har du bim? :)
  • Mjölk
    Hallonfrossa skrev 2017-01-01 20:05:09 följande:

Vilken fullträff :)

Här väntar vi fortfarande på äl, har jätte ont i äggstockarna och det sticker och värker brösten så jag antar att den är på g, fick även första utslaget på äl test i kväll, inte positivt men det var inte blanka längre i alla fall så nu hoppas vi att det ökar.

Vi sexar på här hemma ändå ju men skulle vara skönt att få det lite mer bekräftat :)

När har du bim? :)

Mmm mycket spännande! Har bim runt 12:e januari.

Hoppas på att det blir äl snart för er också, det verkar ju så iaf! ???? Ja, ha härlig älskog, gärna med orgasmer efter ejakulation. Jag kör med vibrator efteråt. ????
  • Hallonfrossa
    Mjölk skrev 2017-01-01 20:25:53 följande:

Mmm mycket spännande! Har bim runt 12:e januari.

Hoppas på att det blir äl snart för er också, det verkar ju så iaf! ???? Ja, ha härlig älskog, gärna med orgasmer efter ejakulation. Jag kör med vibrator efteråt. ????

Jasså?

Blir det bättre effekt om man får orgasm? :)
  • Mjölk
    Hallonfrossa skrev 2017-01-01 20:35:22 följande:

Jasså?

Blir det bättre effekt om man får orgasm? :)

Ja, alltså det är ju naturens egna mekanism. Dels så vidgar sig livmodertappen samt kommer framåt mer och dels så hjälper sammandragningarna till så att sperman får extra hjälp in.
  • Hallonfrossa
    Mjölk skrev 2017-01-01 21:46:31 följande:

Ja, alltså det är ju naturens egna mekanism. Dels så vidgar sig livmodertappen samt kommer framåt mer och dels så hjälper sammandragningarna till så att sperman får extra hjälp in.

Jaha! ! Där lärde man sig något nytt :) :)

Brukar du vänta till bim innan du testar? :)
Svar på tråden Bebisverkstad dec/jan