• Mjölk

Bebisverkstad dec/jan

Hej! Jag planerar att starta bebisverkstad i december. Har slutat ta p-piller och får förmodligen ägglossning runt 10 december. Då blir det insemination, antingen hemma eller på klinik. Nån som vill följas åt?

Don't worry, be happy!
  • Svar på tråden Bebisverkstad dec/jan
  • Mjölk
    Flikkan92 skrev 2016-12-09 02:11:43 följande:

Hur går det för alla?

Min ÄL borde närma sig nu, dags att börja mysa i helgen och sedan några dagar framåt

Åh skickar positiv energi er väg!!! ???

Jag tror att jag hade äl lör-sön nånstans. Fick dock aldrig nåt riktigt utslag så vet inte helt säkert. Men hoppas ändå! Körde heminsemination ons, tors, fre, sön o mån. ????
  • Lillen 84
    Mjölk skrev 2016-12-09 22:34:37 följande:

[quote=77199819][quote-nick]Hallonfrossa skrev 2016-12-08 08:12:44 följande:[/quote-nick]Åh jag har sån fruktansvärd molvärk, hade jag inte troligtvis haft äl runt helgen som var nu så hade jag trott att mensen var påväg, är även helt Slut i kroppen och huvudvärk, kul läge att bli sjuk på :(

I går högg/stack det även till i magen under några sekunder, fick veka mig dubbelt, knas!![/

Hur känns det nu? Hoppas på positiva tecken för dig ju! Kram

Tack. Lycka till ni med.

Jag kanske testar imorgon iaf :/
  • Hallonfrossa
    Mjölk skrev 2016-12-09 22:34:37 följande:

[quote=77199819][quote-nick]Hallonfrossa skrev 2016-12-08 08:12:44 följande:[/quote-nick]Åh jag har sån fruktansvärd molvärk, hade jag inte troligtvis haft äl runt helgen som var nu så hade jag trott att mensen var påväg, är även helt Slut i kroppen och huvudvärk, kul läge att bli sjuk på :(

I går högg/stack det även till i magen under några sekunder, fick veka mig dubbelt, knas!![/

Hur känns det nu? Hoppas på positiva tecken för dig ju! Kram

Har haft huvudvärk i 5 dagar nu och molvärk i rygg och mage, ff satte precis ut min äl oxå så troligtvis hade jag den i onsdags 7:e dec.

Så enligt det blir bim 22 dec :)

Åh jag hoppas det med!

Tack!!

Hur känns allt för dig?
  • Mjölk
    Lillen 84 skrev 2016-12-10 00:31:30 följande:

Tack. Lycka till ni med.

Jag kanske testar imorgon iaf :/

Testade du igår? ????
  • Mjölk
    Hallonfrossa skrev 2016-12-10 09:22:57 följande:

Har haft huvudvärk i 5 dagar nu och molvärk i rygg och mage, ff satte precis ut min äl oxå så troligtvis hade jag den i onsdags 7:e dec.

Så enligt det blir bim 22 dec :)

Åh jag hoppas det med!

Tack!!

Hur känns allt för dig?

Hej igen! Om jag räknat rätt så hade jag äl lör-sön förra helgen. Det innebär bim 16-18 december. Men vet ju inte riktigt med ägglossningen.

Jag är fortfarande trött, har jättesvårt att somna o vaknar ofta på nätterna. Är ff öm i bröstvårtorna.

Om inte mensen kommer den 18:e så testar jag nån dag efter det, tänkte den 20:e.
  • Lillen 84
    Mjölk skrev 2016-12-11 07:58:47 följande:

Testade du igår? ????

Japp. Negativt. Idag är det 4 dagar kvar till mens.
  • Mjölk
    Lillen 84 skrev 2016-12-11 09:21:08 följande:

Japp. Negativt. Idag är det 4 dagar kvar till mens.

Jaha, då är det kanske lite tidigt att testa. Men förstår dig, man är ju nyfiken! :)

När jsg blev gravid så visade gravtestet inte förrän typ två veckor efter mens...
  • Lillen 84
    Mjölk skrev 2016-12-11 10:58:04 följande:

Jaha, då är det kanske lite tidigt att testa. Men förstår dig, man är ju nyfiken! :)

När jsg blev gravid så visade gravtestet inte förrän typ två veckor efter mens...

Ja det är det väl eg. Ska ha mens på torsdag så.

Mår så himla dåligt bitvis ilningar o molnvärk i nedre delen av magen. Och ömma bröstvårtor. Och sen blir jag illamående bara sådär då o då.

Jag brukar få mensvärk en dag innan mens så det är inte pms. Så antingen är jag gravid eller så är det något annat fel.

Tänker att man blir skengravid. Men när man bara går på affären o känner hur molnvärken kommer. Känns det inte som inbillning iaf. :/
  • Lillen 84
    Mjölk skrev 2016-12-11 08:03:04 följande:

Hej igen! Om jag räknat rätt så hade jag äl lör-sön förra helgen. Det innebär bim 16-18 december. Men vet ju inte riktigt med ägglossningen.

Jag är fortfarande trött, har jättesvårt att somna o vaknar ofta på nätterna. Är ff öm i bröstvårtorna.

Om inte mensen kommer den 18:e så testar jag nån dag efter det, tänkte den 20:e.

Då hade vi nog äl ungefär samtidigt; )
  • Mjölk
    Lillen 84 skrev 2016-12-11 15:12:20 följande:

Då hade vi nog äl ungefär samtidigt; )

Spännande! ????

Skengravid har jag varit många gånger. Haha! Men ömma bröstvårtor har jag aldrig haft så hoppas på att det är ett gott tecken. Samt den extrema tröttheten och lite illamående (inte nåt mycket dock).

Jag har haft lite molvärk idag faktiskt! ????
Svar på tråden Bebisverkstad dec/jan