Bebisverkstad dec/jan
Hej! Jag planerar att starta bebisverkstad i december. Har slutat ta p-piller och får förmodligen ägglossning runt 10 december. Då blir det insemination, antingen hemma eller på klinik. Nån som vill följas åt?
Hej! Jag planerar att starta bebisverkstad i december. Har slutat ta p-piller och får förmodligen ägglossning runt 10 december. Då blir det insemination, antingen hemma eller på klinik. Nån som vill följas åt?
Hur går det för alla?
Min ÄL borde närma sig nu, dags att börja mysa i helgen och sedan några dagar framåt
[quote=77199819][quote-nick]Hallonfrossa skrev 2016-12-08 08:12:44 följande:[/quote-nick]Åh jag har sån fruktansvärd molvärk, hade jag inte troligtvis haft äl runt helgen som var nu så hade jag trott att mensen var påväg, är även helt Slut i kroppen och huvudvärk, kul läge att bli sjuk på :(
I går högg/stack det även till i magen under några sekunder, fick veka mig dubbelt, knas!![/
Hur känns det nu? Hoppas på positiva tecken för dig ju! Kram
[quote=77199819][quote-nick]Hallonfrossa skrev 2016-12-08 08:12:44 följande:[/quote-nick]Åh jag har sån fruktansvärd molvärk, hade jag inte troligtvis haft äl runt helgen som var nu så hade jag trott att mensen var påväg, är även helt Slut i kroppen och huvudvärk, kul läge att bli sjuk på :(
I går högg/stack det även till i magen under några sekunder, fick veka mig dubbelt, knas!![/
Hur känns det nu? Hoppas på positiva tecken för dig ju! Kram
Tack. Lycka till ni med.
Jag kanske testar imorgon iaf :/
Har haft huvudvärk i 5 dagar nu och molvärk i rygg och mage, ff satte precis ut min äl oxå så troligtvis hade jag den i onsdags 7:e dec.
Så enligt det blir bim 22 dec :)
Åh jag hoppas det med!
Tack!!
Hur känns allt för dig?
Testade du igår? ????
Japp. Negativt. Idag är det 4 dagar kvar till mens.
Jaha, då är det kanske lite tidigt att testa. Men förstår dig, man är ju nyfiken! :)
När jsg blev gravid så visade gravtestet inte förrän typ två veckor efter mens...
Hej igen! Om jag räknat rätt så hade jag äl lör-sön förra helgen. Det innebär bim 16-18 december. Men vet ju inte riktigt med ägglossningen.
Jag är fortfarande trött, har jättesvårt att somna o vaknar ofta på nätterna. Är ff öm i bröstvårtorna.
Om inte mensen kommer den 18:e så testar jag nån dag efter det, tänkte den 20:e.
Då hade vi nog äl ungefär samtidigt; )