• Mjölk

Bebisverkstad dec/jan

Hej! Jag planerar att starta bebisverkstad i december. Har slutat ta p-piller och får förmodligen ägglossning runt 10 december. Då blir det insemination, antingen hemma eller på klinik. Nån som vill följas åt?

Don't worry, be happy!
  • Svar på tråden Bebisverkstad dec/jan
  • Mjölk

Syns det streck alltså? Positivt menar du? Jag ser inget här iaf. Hoppas du är gravid! :)

• Hallonfrossa
    Mjölk skrev 2016-12-17 11:06:24 följande:

Syns det streck alltså? Positivt menar du? Jag ser inget här iaf. Hoppas du är gravid! :)

Nä denna sidan är inte känd för att visa bra, man brukar behöva spara ner dem för att kunna se, har i bättre ljus med.

• Mjölk
    Hallonfrossa skrev 2016-12-17 12:17:24 följande:

Nä denna sidan är inte känd för att visa bra, man brukar behöva spara ner dem för att kunna se, har i bättre ljus med.

Mmm inget tydligt streck men kanske! Hoppas! ????
  • Hallonfrossa
    Mjölk skrev 2016-12-17 15:16:01 följande:

Mmm inget tydligt streck men kanske! Hoppas! ????

hehe nä inget jag litar på ännu i alla fall :)
  • Hallonfrossa
    Mjölk skrev 2016-12-18 17:32:41 följande:

Yay!!! Positivt ju! Grattis!

Ser du ett +? För jag ser det i verkligheten men så svårt att få på bild, har bim mellan 21:a och 24:e :)
  • Mjölk
    Hallonfrossa skrev 2016-12-18 17:47:28 följande:

Ser du ett +? För jag ser det i verkligheten men så svårt att få på bild, har bim mellan 21:a och 24:e :)

Jaha, nä ser ett streck, trodde det var det man skulle se. Finns ju så många varianter.
  • Hallonfrossa
    Mjölk skrev 2016-12-19 18:25:36 följande:

Jaha, nä ser ett streck, trodde det var det man skulle se. Finns ju så många varianter.

Ja det finns ju det ;)

Nä jag avvaktar nog ett par dagar nu även om jag fick detta idag, ska bara vara 1 lodrätt streck på detta) men blir tokig av att hålla på, så har inte mensen kommit efter jul så testar jag igen :)

• Mjölk

Mmm spännande! Vänta tycker jag. Som sagt det tog 1-2 veckor efter bim för mig innan det blev positivt.

Svar på tråden Bebisverkstad dec/jan