Bebisverkstad dec/jan
Hej! Jag planerar att starta bebisverkstad i december. Har slutat ta p-piller och får förmodligen ägglossning runt 10 december. Då blir det insemination, antingen hemma eller på klinik. Nån som vill följas åt?
Hej! Jag planerar att starta bebisverkstad i december. Har slutat ta p-piller och får förmodligen ägglossning runt 10 december. Då blir det insemination, antingen hemma eller på klinik. Nån som vill följas åt?
Syns det streck alltså? Positivt menar du? Jag ser inget här iaf. Hoppas du är gravid! :)
Syns det streck alltså? Positivt menar du? Jag ser inget här iaf. Hoppas du är gravid! :)

Nä denna sidan är inte känd för att visa bra, man brukar behöva spara ner dem för att kunna se, har i bättre ljus med.
Mmm inget tydligt streck men kanske! Hoppas! ????
Ser ni något på dagens då?

Yay!!! Positivt ju! Grattis!
Yay!!! Positivt ju! Grattis!
Ser du ett +? För jag ser det i verkligheten men så svårt att få på bild, har bim mellan 21:a och 24:e :)
Jaha, nä ser ett streck, trodde det var det man skulle se. Finns ju så många varianter.
Mmm spännande! Vänta tycker jag. Som sagt det tog 1-2 veckor efter bim för mig innan det blev positivt.