• Linda2barnsmamma

Vi som vill ha nr 3, 2017 :)

Någon mer som är sugen på en nr 3 ? ;) här har vi kommit fram till att det ska bli , eller så gott det går , en nr 3

Har inget BIM att skriva då jag inväntar mens o ägglossning :) Snart hoppas jag !

Barnen längtar & vi längtar.

• Svar på tråden Vi som vill ha nr 3, 2017 :)
  • HoppasPåEnTill

Väntar också på BIM. Bör vara 3-5/2. Tycker att det går kättesegt. Vill bara testa, men vill inte få negativt.

• 3hjärtan
    HoppasPåEnTill skrev 2017-01-28 11:17:34 följande:

Väntar också på BIM. Bör vara 3-5/2. Tycker att det går kättesegt. Vill bara testa, men vill inte få negativt.

Testade idag. Kunde inte bli mer negativt
  • HoppasPåEnTill
    3hjärtan skrev 2017-01-28 16:58:54 följande:

Testade idag. Kunde inte bli mer negativt

Det är säkert för tidigt. Bestämmer vi! Nytt test om några dagar. <3
  • emizz

Halloj

Mensen kom 10 dagar sen?? men det är bara att ta nya tag Skrattande

• Nyponros399

Hej hoppar gärna in här! Bim 3-6/2 typ! Tog ut spiralen i början på dec! Hoppas på nr 3:) testtokig är jag också men denna månad har jag lyckats hålla mig än så länge!

• dagsförtrean

Jag tror att jag ska testa imorgon....känner egentligen inget mer än att jag är jättetrött. Men tröttheten har andra förklaringar så som jobb.

Bim är på fredag. 

• dagsförtrean

Jag gjorde ett test igår på morgonen...men det var negativ...denna månaden också!
    Man blir så less
    Känns som att det aldrig kommer ta sig!

Tror jag ska ta en lite paus från det här...försöka koppla av...

• Milou3

Hoppar in här med!

Försöker med barn nr 3.

De andra två är 9 och 12 år så det blir en sladdis. Om det nu tar sig nångång!! Fan att det ska vara så hopplöst svårt da!

Äl+8 i dag ( om jag räknar en dag efter positivt utslag på äl-test)

Mina symptom? Oj oj oj. Nada :(

Pigg, sladdriga bröst och hyfsat pigg.

Det absolut enda som kommer att få mig att testa i morgon är att jag kissar mer ( äldre=mindre blåsa?)

Och att jag har molvärk, känner mig öm/tung runt mensmagen. Men nog fan kändes det så förra månaden också utan resultat :(

• HejsanHoppsan2017

Hej :)
    Här är en till som längtar efter nr 3! Förra månaden va ja säker att ja var gravid, denna månaden är jag ännu säkrare... ändå är testerna lika negativa :( bim -4 och har nog testat upp mååååånga pengar.

Svar på tråden Vi som vill ha nr 3, 2017 :)