Bf sept 2017
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Hejsan. Annica heter jag o väntar mitt andra barn med bf 23/9. Någon här som är medlem i någon fb grupp?
Inte heller vågat handla ännu men snart dags att börja kika lite smått kanske :).
Lycka till på torsdag Lundtok!! Var också supernervös trots 2 vul i vecka 9 och 13 men efter rul känns det bra nu!
Välkommen solrosen1981. Jag är inte med i ngn grupp men vet ngn en relativt ny grupp går jag gärna med! :)
Välkommen hit :D
Oj vad du har hunnit med mycket saker till bebisen. Duktig du är :) Själv har jag hittills bara köpt kläder och några barnböcker men vi ska vänta ett tag till med allt annat. Önskar lycka till den 3 Maj! :D
Jag har köpt en liten dress från Lindex, med dragkedja enda ner till foten nästan. Den är utan fötter dock, sen köpte jag strumpor. Detta var samma dag, och efter ultraljudet. Sedan dess har det inte blivit mer.
Känner ingen stress över det. Dessutom är det fel kläder för årstiden då bebis föds.
Det äe mycket vår/sommarkläder med sådana tryck och korta ärmar nu såg jag. Men jag har inte heller kollat mycket. Men snart så :) längtar efter att få handla åt bebis :)
Förstå barnet och lever än på lyckan från ultraljudet för 2 veckor sedan. Att gå halva graviditeten (var i 19+1) och ändå någonstans känns sig osäker (tänk om jag bara blivit tjock, släppt på hämningarna? Orimligt jag vet men ändå..) och plötsligt få se en liten krabat där inne! Som rörde sig och spretade med fingrarna - där fanns Nils!
Nu har vi köpt en Emmaljunga nxt90 för babyproffsen hade ett så lockande erbjudande. Jag vill göra snabba beslut och att välja barnvagn kan man ju vela i oändliga tider och jag och min man vi bara slog till! Typ..
Köpt första laddningen bebisbilder. Så smått :D
Bf 4sep
/Fina
Hej!
Idag fick vi se våran dotter
. Hon var envis som tusan och vägrade vara medgörlig
.
Det känns så himla skönt, allt fanns där och nu ska hon bara växa till sig. Vi blev tillbaka flyttade 6dagar, nytt BF 26sep (20september enl SM).
Är det ingen som vet någon facebook-grupp? Jag skulle gärna gå med i en. Med vänlig hälsning, Lundtok
Hejsan. Annica heter jag o väntar mitt andra barn med bf 23/9. Någon här som är medlem i någon fb grupp?
Nu har jag skapat en hemlig grupp på facebook som heter bf sept 2017. Om ni vill vara med så skicka era mejl här eller på meddelande i familjeliv 
Nu har jag skapat en hemlig grupp på facebook som heter bf sept 2017. Om ni vill vara med så skicka era mejl här eller på meddelande i familjeliv
Menar du mailadress? Med vänlig hälsning, Lundtok