• West50's

Bf sept 2017

Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!

• Svar på tråden Bf sept 2017
  • Vercar

Gjorde KUB igår. Kändes helt overkligt att se knyttet sträcka på sig, sätta klackarna i taket och röra sig. Vi har sagt att vi inte ska ta reda på kön. Det är speciellt min kille som inte vill. Han blev skit sur när jag visade honom vad som verkligen ser ut som en snopp på en av bilderna. Någon som tror sig ana kön, fast ni inte tagit reda på det?

• BeccaBus
    Vercar skrev 2017-03-08 07:45:36 följande:

Gjorde KUB igår. Kändes helt overkligt att se knyttet sträcka på sig, sätta klackarna i taket och röra sig. Vi har sagt att vi inte ska ta reda på kön. Det är speciellt min kille som inte vill. Han blev skit sur när jag visade honom vad som verkligen ser ut som en snopp på en av bilderna. Någon som tror sig ana kön, fast ni inte tagit reda på det?

Grattis, alltid kul att få en titt:)
    Vi har båda de tidigare gångerna bett personalen visa könet på skärmen men inte säga något så har vi själva spekulerat:) Min man har gissat rätt båda gångerna, ut har två tjejer kommit. Får se nu sista gången vad det blir. Vi ska göra samma sak nu
  • Fiansess
    Vercar skrev 2017-03-08 07:45:36 följande:

Jag är kluven denna gången. Gissat rätt på båda mina graviditeter innan men denna gången säger magkänslan flicka fast graviditeten påminner extremt om när jag väntade sonen så lutar ändå åt kille ;).
  • erijon

Gick in i vecka 12 idag enligt sista mensens första dag. I flera dagar har jag känt något u magen, alltså rörelse. Extremt tydligt OCH kanten ovanför blygdbenet säkert en vecka.

Känns helt overkligt. Antingen känner jag otroligt tidigt eller så är jag längre gången.. eller så är det två där inne!!

När började ni känns? Har barn sedan innan.

• filuring
    erijon skrev 2017-03-10 08:03:56 följande:

Gick in i vecka 12 idag enligt sista mensens första dag. I flera dagar har jag känt något u magen, alltså rörelse. Extremt tydligt OCH kanten ovanför blygdbenet säkert en vecka.

Känns helt overkligt. Antingen känner jag otroligt tidigt eller så är jag längre gången.. eller så är det två där inne!!

När började ni känns? Har barn sedan innan.

Jag känner precis som du jag är hundra på att det är rörelser och gick oxå in i vecka 12 idag! har 2 barn sen innan 3 och 1 år. med de andra har jag kännt i vecka 15 respektive 14!
  • erijon
    filuring skrev 2017-03-10 09:01:08 följande:
    Jag känner precis som du jag är hundra på att det är rörelser och gick oxå in i vecka 12 idag! har 2 barn sen innan 3 och 1 år. med de andra har jag kännt i vecka 15 respektive 14!
    Åh! Är helt säker att det INTE är gaser/tarmar, för det känner jag jämt och gjort extra sedan jag blev gravid. Detta är annorlunda. Underbart men läskigt haha.

Skönt att vi är fler, vi har säkert rätt. Man känner ju igen känslan direkt när man upplevt det tidigare. Läst både här på FL och i min app (Gravidguiden ) att man faktiskt kan känna rörelser nu även om det är ganska ovanligt än. Har du BF 28 sep? Det har jag. Känner på mig att jag är längre gången men jag kan absolut ha fel där.

En nära vän car på UL igår och min syster förra veckan så jag längtar SÅÅÅ efter UL själv nu.
  • filuring
    erijon skrev 2017-03-10 11:50:58 följande:

Åh! Är helt säker att det INTE är gaser/tarmar, för det känner jag jämt och gjort extra sedan jag blev gravid. Detta är annorlunda. Underbart men läskigt haha.

Skönt att vi är fler, vi har säkert rätt. Man känner ju igen känslan direkt när man upplevt det tidigare. Läst både här på FL och i min app (Gravidguiden ) att man faktiskt kan känna rörelser nu även om det är ganska ovanligt än. Har du BF 28 sep? Det har jag. Känner på mig att jag är längre gången men jag kan absolut ha fel där.

En nära vän car på UL igår och min syster förra veckan så jag längtar SÅÅÅ efter UL själv nu.

härligt är det!! :) ja jag är beräknad den 28 september! men om Det blir som de två tidigare barnen s kommer bebis i oktober haha! å vad roligt att ni är flera som får samtidigt! jag känner ingen som ska få när jag är beräknad.

hur många barn har du och hur gamla är dem? :)

hur mår du annars? jag har mått så sjukt illa och sover jätte dåligt på grund av drömmar så vaknar hela tiden...
  • Kanelin

Hittar inte gruppen på fb, "sweet bull" :( Kommer inte in via länken heller :(

• erijon
    filuring skrev 2017-03-10 13:10:35 följande:
    härligt är det!! :) ja jag är beräknad den 28 september! men om Det blir som de två tidigare barnen s kommer bebis i oktober haha! å vad roligt att ni är flera som får samtidigt! jag känner ingen som ska få när jag är beräknad.

hur många barn har du och hur gamla är dem? :)

hur mår du annars? jag har mått så sjukt illa och sover jätte dåligt på grund av drömmar så vaknar hela tiden...
    Kul att vi har BF samtidigt. Har du gjort ul än? Här är det i ca vecka 18 bara.

Ja min syster ska ha i slutet av juli, min vän i augusti och jag i september.

Med sista var jag beräknad i april och fick i maj. Nästan 3 veckor sent. Så SKA det inte bli denna gång.

Blev igångsatt, slutade i akutsnitt osv. Ganska skrämd av det nu.

Jag mår också väldigt illa och sover dåligt. Men det ör bättre nu än för två veckor sedan. Däremot vaknar jag och måste kissa på nätterna. Haha. Somnar fortfarande i soffan på kvällarna och är världens tröttaste. Ha ha
  • filuring
    erijon skrev 2017-03-11 08:51:53 följande:

Kul att vi har BF samtidigt. Har du gjort ul än? Här är det i ca vecka 18 bara.

Ja min syster ska ha i slutet av juli, min vän i augusti och jag i september.

Med sista var jag beräknad i april och fick i maj. Nästan 3 veckor sent. Så SKA det inte bli denna gång.

Blev igångsatt, slutade i akutsnitt osv. Ganska skrämd av det nu.

Jag mår också väldigt illa och sover dåligt. Men det ör bättre nu än för två veckor sedan. Däremot vaknar jag och måste kissa på nätterna. Haha. Somnar fortfarande i soffan på kvällarna och är världens tröttaste. Ha ha

Ne jag har inte gjort UL ännu det är samma här i vecka 18! jag gick oxå över med båda mina...men bara 7 och 12 dagar.

förstår att du är nervös! jag blev oxå traumatiserad efter min första förlossning. Gick med värkar i 3 dygn och förlossningen tog extremt lång tid och gjord sjukt ont... MEN med nummer 2 gick det helt annorlunda! värkar ett dygn gjorde inte särskilt ont och allt gick superbra. men prata med din bm så kan hon gå igenom din förlossning och stötta dig nu inför denna!

hur gammalt är ditt barn nu?
Svar på tråden Bf sept 2017