Bf sept 2017
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Gjorde KUB igår. Kändes helt overkligt att se knyttet sträcka på sig, sätta klackarna i taket och röra sig. Vi har sagt att vi inte ska ta reda på kön. Det är speciellt min kille som inte vill. Han blev skit sur när jag visade honom vad som verkligen ser ut som en snopp på en av bilderna. Någon som tror sig ana kön, fast ni inte tagit reda på det?
Gjorde KUB igår. Kändes helt overkligt att se knyttet sträcka på sig, sätta klackarna i taket och röra sig. Vi har sagt att vi inte ska ta reda på kön. Det är speciellt min kille som inte vill. Han blev skit sur när jag visade honom vad som verkligen ser ut som en snopp på en av bilderna. Någon som tror sig ana kön, fast ni inte tagit reda på det?
Gick in i vecka 12 idag enligt sista mensens första dag. I flera dagar har jag känt något u magen, alltså rörelse. Extremt tydligt OCH kanten ovanför blygdbenet säkert en vecka.
Känns helt overkligt. Antingen känner jag otroligt tidigt eller så är jag längre gången.. eller så är det två där inne!!
När började ni känns? Har barn sedan innan.
Gick in i vecka 12 idag enligt sista mensens första dag. I flera dagar har jag känt något u magen, alltså rörelse. Extremt tydligt OCH kanten ovanför blygdbenet säkert en vecka.
Känns helt overkligt. Antingen känner jag otroligt tidigt eller så är jag längre gången.. eller så är det två där inne!!
När började ni känns? Har barn sedan innan.
Åh! Är helt säker att det INTE är gaser/tarmar, för det känner jag jämt och gjort extra sedan jag blev gravid. Detta är annorlunda. Underbart men läskigt haha.
Skönt att vi är fler, vi har säkert rätt. Man känner ju igen känslan direkt när man upplevt det tidigare. Läst både här på FL och i min app (Gravidguiden ) att man faktiskt kan känna rörelser nu även om det är ganska ovanligt än. Har du BF 28 sep? Det har jag. Känner på mig att jag är längre gången men jag kan absolut ha fel där.
En nära vän car på UL igår och min syster förra veckan så jag längtar SÅÅÅ efter UL själv nu.
Hittar inte gruppen på fb, "sweet bull" :( Kommer inte in via länken heller :(
Kul att vi har BF samtidigt. Har du gjort ul än? Här är det i ca vecka 18 bara.
Ja min syster ska ha i slutet av juli, min vän i augusti och jag i september.
Med sista var jag beräknad i april och fick i maj. Nästan 3 veckor sent. Så SKA det inte bli denna gång.
Blev igångsatt, slutade i akutsnitt osv. Ganska skrämd av det nu.
Jag mår också väldigt illa och sover dåligt. Men det ör bättre nu än för två veckor sedan. Däremot vaknar jag och måste kissa på nätterna. Haha. Somnar fortfarande i soffan på kvällarna och är världens tröttaste. Ha ha