Bf sept 2017
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Nu känns det lite spännande. Vaknade av att jag trodde jag kissade på mig lite men tyckte ändå det kändes konstigt. Har aldrig kissat på mig och det kändes snarare som att det kom från slidan.
Vattenavgång! Mest troligt då det fortsätter sippra :) ska in på koll kl 9. Hur ska jag lyckas somna om?
Har lite lite värkar som kommer väldigt oregelbundet långt ifrån så de gör att jag tror ngt är på gång i närtid. Men inom 2 dygn bör det ju ha hänt om fostervattnet går har jag läst! :)
Uppdaterar mer vid tillfälle
Nu känns det lite spännande. Vaknade av att jag trodde jag kissade på mig lite men tyckte ändå det kändes konstigt. Har aldrig kissat på mig och det kändes snarare som att det kom från slidan.
Vattenavgång! Mest troligt då det fortsätter sippra :) ska in på koll kl 9. Hur ska jag lyckas somna om?
Har lite lite värkar som kommer väldigt oregelbundet långt ifrån så de gör att jag tror ngt är på gång i närtid. Men inom 2 dygn bör det ju ha hänt om fostervattnet går har jag läst! :)
Men så spännande!
Hoppas det var vattnet! Spännande :D hoppas värkarna drar igång också. Vilken vecka är du i?
Jag vaknade inatt av kramp-liknande smärta i magen, mådde illa som attan också. Nästan som när hela magen spänner, man mår illa och behöver kräkas vid magsjuka.
Var det värkar?
Jag var såå trött men hade så ont så satt vid toaletten på en pall och tänkte "nu är jag magsjuk också" men kunde inte släppa tanken på hur magen drog ihop sig hela tiden. Kom inget kräks eller ens var nära.. släppte till slut, så jag gick och lade mig när det lugnat sig. Hittills känner jag INGET.
[quote=77966640][quote-nick]erijon skrev 2017-08-29 07:38:02 följande:[/quote-nick]Men så spännande!
39+0 idag
Åhh lycka till och hoppas att du fick någon sömn :).
I vårt landsting är det igångsättning 3 dygn efter vattenavg om inget händer så oavsett har du snart bebis här :)!! Sååå mysigt!!
Är påväg in nu i bilen och tydligt så har jag vattenavgång för det har fortsatt hela natten. Delar av eller hela slempropoen har gått och förverkarna som startade strax efter förra inlägget blir allt mer intensiva.
Mina förvärkar tar tag om svanken och nedre delen av magen