Bf sept 2017
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Här är det stendött så har legat och tjurat i soffan hela dagen....får hoppas hinnsvepningen imorgon gör susen! :)
Lycka till alla ni andra också! :D
Här är det stendött så har legat och tjurat i soffan hela dagen....får hoppas hinnsvepningen imorgon gör susen! :)
Lycka till alla ni andra också! :D
Haha ja, sånna dagar måste man få ha.
Någon här som blivit 'dålig' i magen såhär nära bf? Eller dålig, kanske mer normal?! Har varit hård i magen pga av järntabletterna ett tag nu men både igår och idag har jag gjort nr 2 2 gånger per dag.
Ursäkta detaljerna haha... men kan det vara ett tecken?? Har för mig jag läst det någon annanstans att tarmarna tömmer sig innan?
Jaha då har jag varit på bedömning.... gick ju sådär eftersom jag isf vill ha en naturlig igångsättning och det var jag inte tillräckligt mogen för. Fattar inte sånt här riktigt men tappen var mjuk och börjat dra sig framåt, men fortfarande ca 25mm lång. Dock börjat öppna mig 1.5-2cm så en hinnsvepning gjordes. Jag har ju gjort det i tidigare graviditeter som inte funkat så har inga förhoppningar för det.
Blä känns lite trist just nu...hade nog för mycket hopp inför idag :(.
Hur går det för er andra? :)
Hur mår du nu Erijon? Fått någon hjälp ang sonens mollusker? Kan tyvärr inget om sådant.
Jaha då har jag varit på bedömning.... gick ju sådär eftersom jag isf vill ha en naturlig igångsättning och det var jag inte tillräckligt mogen för. Fattar inte sånt här riktigt men tappen var mjuk och börjat dra sig framåt, men fortfarande ca 25mm lång. Dock börjat öppna mig 1.5-2cm så en hinnsvepning gjordes. Jag har ju gjort det i tidigare graviditeter som inte funkat så har inga förhoppningar för det.
Blä känns lite trist just nu...hade nog för mycket hopp inför idag :(.
Hur går det för er andra? :)
Hur mår du nu Erijon? Fått någon hjälp ang sonens mollusker? Kan tyvärr inget om sådant.
Var också precis hos bm och gjorde en till hinnsvepning, det hade tyvärr inte hänt någonting sen förra gången så är måttligt besviken just nu... orkar verkligen inte vara gravid längre :'(
Sitter i väntrummet nu och vill bara att tiden ska gå fortare... (hur tänker de när de bokar såna här tider kl 13 och 13:30, man får ju vänta en evighet!!! ). Jag vet inte vad jag vågar hoppas på heller, känner mig mest som ett nervvrak. Håller tummarna för dig i alla fall. Kanske fungerar det denna gång ändå...
Var också precis hos bm och gjorde en till hinnsvepning, det hade tyvärr inte hänt någonting sen förra gången så är måttligt besviken just nu... orkar verkligen inte vara gravid längre :'(
Hoppas det funkar denna gång för er alla! Jag va också hos bm kl 13 o gjorde en hinnsvepning. Fy va obehagligt! Kändes som om hela armen va inne i mig...
tappen va mjuk och va öppen typ 1 1/2cm. Vet dock inte om det innebär förlossning img eller nästa vecka..
suck, ville bara att hon skulle säga "hem o packa BB-väskan för snart är det dags"
MEN vi bokade in en ny tid tills på mån istället... hoppas hoppas på bebis snart för oss alla!