Callisia skrev 2017-02-06 20:27:16 följande:
Hej!
Guuuud va kul att du fått positivt på två tester, flera dagar innan dessutom. Det bara KAN väl inte vara annat än plus då!? :) Jag har BIM den 10 men jag klarar knappt vänta längre! Har köpt CB test, vanliga med plus och minus. Testade det för tre år sedan då jag blev gravid med första barnet.
Jag har lite symptom av molvärk då och då men kan lika gärna vara vanlig värk mellan ÄL och BIM. Var du haft några tidiga symptom??
Hej :D
jag hade världens värsta ägglossnings smärta som kom onsdagen den 2/10. Jag låg mest i sängen o hade så jävla ont o fick sån smärta i brösten. Men dom sista ägglossningarna har varit så för mig o sen håller det i sig till efter mens. Så tänkte inte mera på det.
Mitt första tecken som jag reagerade på var att jag åt världens minsta choklad bit onsdagen efter. O fick världens finne i pannan o några små runt näsan. Jag har aldrig i livet haft finnar och sen från ingenstans kom det blåsor i munnen.
Så kunde inte låta bli o testa mig. Hittade då den clearblue early testen som visar redan 6 dagar innan bm.
Idag är jag i v4 och dom enda symtomen jag har är ju smärta i brösten, lite små smärtor i tjejmagen och ingen matlust alls. Jag vill helst inte äta något alls förens på kvällen. Då äter jag allt :) o så sover jag till efter lunch.
Vi har samma dag på beräknas mens denna månad:)
Oo hoppas du får ett plus