• Puffmajs

Följas åt i väntan på bim?

Hej!

Jag har bim runt den 14:e februari. Beräknad ägglossning imorgon. Har testat med clearblue med dubbel hormonindikator samt tempar jag. Vi har sexat varje dag sedan mensen slutade ???????? hade varit kul att ha någon att följa. Någon som har bim ungefär samtidigt? ????

• Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?
  • Booties
    Puffmajs skrev 2017-02-06 12:13:29 följande:

Gud vad jag vill veta nu! Tog det sig eller inte liksom :( har som mensvärk.. Men 7 dagar kvar till mens

Det är näst intill olidligt att vänta! Har också som mensvärk, typ. Inte riktigt. Gör inte så ont utan mer molande och lite tryckande. Försöker verkligen att inte känna efter för mkt.. haha. 10 dagar kvar till mens
  • Booties

Hur många är ni som har bim nu i veckan? ???? Och vilka? Är nästan lika nyfikna på er som på mig själv!

• Puffmajs
    Jaacky skrev 2017-02-06 12:46:51 följande:

Jag vill också veta nu! :)

Kan vi spola fram tiden? Haha :)
  • Puffmajs
    Lillen 84 skrev 2017-02-06 13:30:37 följande:

Jag har fortfarande mensvärk idag. Och känner mig lite konstigt. Det liksom bubblar i livmodern eller vad man ska säga. ;) Fortfarande ingen mens.

Men har inte vågat testa heller. Bim +1 idag då

Gud vad duktigt att inte testa :)
  • Puffmajs
    Booties skrev 2017-02-06 13:56:23 följande:

Det är näst intill olidligt att vänta! Har också som mensvärk, typ. Inte riktigt. Gör inte så ont utan mer molande och lite tryckande. Försöker verkligen att inte känna efter för mkt.. haha. 10 dagar kvar till mens

10 långa dagar! Kul att vi har bim samma dag :)
  • Lillen 84
    Puffmajs skrev 2017-02-06 15:52:42 följande:

Gud vad duktigt att inte testa :)

Ja e väl rädd att bli så himla besviken. Men måste nog testa imorgon eller på onsdag. Bra att veta hur det ligger till. Mensen kan utebli av många anledningar.
  • Tisse85

Jag bm den 10/2 men kunde inte hålla mig så redan i fredags fick jag ett plus på 2 tester.

Använde clearblue early, ett nytt test som man kan använda 6 dagar innan mens.

• Booties
    Puffmajs skrev 2017-02-06 15:55:05 följande:

10 långa dagar! Kul att vi har bim samma dag :)

Ja, det är lite roligt :)
  • RipNikita

Jag har bim den 12/2 :) är så nervös. Tror inte där är något. Är helt som vanligt känner ingenting

• Booties
    Tisse85 skrev 2017-02-06 15:59:07 följande:

Jag bm den 10/2 men kunde inte hålla mig så redan i fredags fick jag ett plus på 2 tester.

Använde clearblue early, ett nytt test som man kan använda 6 dagar innan mens.

Roligt! Förstår att du inte kunde hålla dig :) Har du gjort något mer test sen i fredags? :)
Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?