• Puffmajs

Följas åt i väntan på bim?

Hej!

Jag har bim runt den 14:e februari. Beräknad ägglossning imorgon. Har testat med clearblue med dubbel hormonindikator samt tempar jag. Vi har sexat varje dag sedan mensen slutade ???????? hade varit kul att ha någon att följa. Någon som har bim ungefär samtidigt? ????

• Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?
  • Puffmajs
    Jaacky skrev 2017-02-02 20:26:24 följande:

Jag har de klassiska billiga stickorna från testlagret. :) -12 dagar kvar till beräknad BIM idag, så får stå ut lite till :)

Tänkte jag skulle beställa antingen dem eller från billiga tester :)
  • becca90
    Puffmajs skrev 2017-02-02 20:09:31 följande:

Det låter ju verkligen lovande :)

Jaa med värken nu borde isf mensen komma tidigare eller va en bebis!!
  • Puffmajs
    becca90 skrev 2017-02-02 20:42:06 följande:

Jaa med värken nu borde isf mensen komma tidigare eller va en bebis!!

Jag tror på bebis ????
  • becca90
    Puffmajs skrev 2017-02-02 22:08:01 följande:

Jag tror på bebis ????

Haha jag är inte så säker faktiskt... kommer inte bli något! Har sparat morgonens urin haha så jag kan testa när posten kommer :D
  • Puffmajs
    becca90 skrev 2017-02-03 09:24:40 följande:

Haha jag är inte så säker faktiskt... kommer inte bli något! Har sparat morgonens urin haha så jag kan testa när posten kommer :D

Jag håller tummarna :)
  • JennieNilsson
    Puffmajs skrev 2017-01-31 08:35:07 följande:

Hej!

Jag har bim runt den 14:e februari. Beräknad ägglossning imorgon. Har testat med clearblue med dubbel hormonindikator samt tempar jag. Vi har sexat varje dag sedan mensen slutade ???????? hade varit kul att ha någon att följa. Någon som har bim ungefär samtidigt? ????

Jag har bim den 14 februari och mår illa och har värk i tjejlaget samt yrsel :/
  • Mijjan
    Puffmajs skrev 2017-01-31 22:12:39 följande:
    Jag beklagar missfallet, hann du gå långt? Man blir så ledsen och nedstämd oavsett. Kram

Har också ett missfall i bagaget och jag vet hur det känns. Jag kan trösta dig med att vi blev gravida direkt efter, så jag hoppas ni också blir det!
    Vecka 8 så ändå ganska tidigt. Jag tycker det går ganska bra bara drygt när vi försökt i ett halvår, det äntligen blir ett plus och sen blir lyckan kortvarig. Ville ju ha tätt mellan barnen. Nu blir det över två år ändå :( Hoppas nåt är på g. Tycker det spänner i brösten iaf :)
  • Puffmajs
    becca90 skrev 2017-02-03 09:24:40 följande:

Hur gick det?
  • Puffmajs
    Mijjan skrev 2017-02-03 13:48:06 följande:

Vecka 8 så ändå ganska tidigt. Jag tycker det går ganska bra bara drygt när vi försökt i ett halvår, det äntligen blir ett plus och sen blir lyckan kortvarig. Ville ju ha tätt mellan barnen. Nu blir det över två år ändå :( Hoppas nåt är på g. Tycker det spänner i brösten iaf :)

Jag förstår, vi fick också missfall, i vecka 7.vi vill också ha tätt. Är så rädd att få plus igen sedan missfall :(
Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?