Mijjan skrev 2017-02-05 12:43:15 följande:
Ja det var jättetråkigt och tydligen är chansen bra mycket mindre om hjärtat börjat slå - vilket vi ju såg att det hade. Men troligen gick väl något annat fel. Mest trist är det för att det blir så "långt" mellan barnen och en till höstbebis var ju inte mitt förstahandsval direkt :) Men men ett barn är ett barn och mycket välkommet.
Ja de där dagarna innan BIM är hemska men hellre leva lite på hoppet någon dag till än att få negativa test och bli ledsen känner jag. Är lättare att hantera mens än ett negativt test :) Så resonerar jag iaf. Tror min BIM är ca 10e nu. Får se hur längre jag härdar vänta med att testa mig ;)
Ja det är sant. Helt klart lättare att ta att mensen kommer än att få ett minus. Betyder samma men ett minus är klart mer negativt.
Jag skulle vara överlycklig om vi lyckas med en höstbebis igen. :) Jag tycker det var suveränt att slippa gå och vara höggravid i kyla och massor av kläder. Semester och sensommar och höst är ju perfekt tid att avsluta graviditeten på :D
Ikväll har det inte känts något alls. Mer som vanligt. Så nu vart jag lite deppig här. Går mellan hopp och förtvivlan haha