Lillaknytet2017 skrev 2017-02-14 14:46:17 följande:
Ja verkligen!!! Håller verkligen tummarna. Gjorde ett cb-digital i morse som hade ändrats till 2-3 istället för 1-2 som det var i torsdags, så det känns också väldigt skönt. Förra gången stod det still på 1-2 hela tiden tills allt kom ut.
Jag var i v.6 när jag fick missfallet, kommer inte riktigt ihåg exakt när, men typ 5+3 eller så..
Jag mår bra. Brösten gör ont och har även lite "mensverk" ibland och även lite "växtvärk" alltså det känns som något drar i livmodern. Känns väldigt märkligt.
Har också lite illamående, men inte så mycket. Det kommer och går men är helt klart värt det :) Har dock inte börjat må illa speciellt mycket på morgonen eller så och det är inte så illa utan känns bara av litegrann. Hur är ditt illamående?
Ja, jag ska nog gå och köpa ett CB-digital idag. Jag har bara ett traditionellt test kvar hemma och det är ju lite roligt att se de där veckorna också :)
Jag är också öm i brösten och känner igen den skumma känslan att det drar i livmodern.
Illamåendet kommer och går här också men jag känner inte av det så mycket. Det kan även vara olika från dag till dag, mer ibland och mindre ibland. Det känns också som det är lite beroende på vad jag äter eller dricker.
Har inte precis illamående på morgonen utan det kan komma när som.
Jag tycker det är läskigt när jag inte har känt något symptom på ett tag, då är jag rädd att det släppt taget, men hittills har det kommit tillbaka symptom igen :)