• Skrutt 83

BIM Mars 2017

Hej!

Startar en tråd för oss som har Bim nu i mars. Hoppas fler vill hänga på och att vi får se många fina plus!

Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-02-28 15:32
    BIM-Lista

[quote=77455467][quote-nick]Ulrika34 skrev 2017-02-28 14:57:49 följande:[/quote-nick]
    Morphet, 26 år, Helsingborg, 1:a försöket 2:a barnet, ÄL ca 14/2, BIM ca 1/3 

Percafluviatilis, 27 år, Göteborg, 5:e försöket, 1:a barnet. ÄL 20/3 BIM ca 4/3

Novanex, 34 år, Sundsvall 3:e försöket 3:e barnet ÄL 17-18/2 BIM 4-6/3

Mncp, 32, Göteborg, 1:a försöket 1:a barnet, ÄL 22-23/2, BIM 6-7/3 

Becca90 26 år, sundsvall , 3e försöket första barnet. ÄL 16-17/2 BIM 7/3 

Firago, 25 år, Borås, 3:e försöket 1:a barnet, ÄL 24/2 BIM 9/3 

Vonblois, 33 år, Halland, 1 år försök, 1:a barnet. Äl 22-24/2 BIM 10/3 

Milou3, 40 år, Sthlm, 6:e försöket 3:e barnet, ÄL 23/2, BIM 11/3 

FrökenE1985, 31år, Sthlm, 10:e försöket, 1:a barnet, ÄL 26/2 och BIM 12/3.

Livethänder 32 år, Sthlm, 10:e försöket 1:a barnet, ÄL 26/2 och bim 12/3 

Starlights, 27 år, Norrland, 5:e försöket, 1:a barnet. ÄL 5/3, BIM 17/3. 

royce, 30 år, Norrland, 2 års försök, 1:a barnet. ÄL 1-5/3, BIM 17/3 

Typ89, 28 år, Småland, 2:a försöket 2:a barnet. ÄL ca 3/1 BIM ca 17/3 

Skrutt 83, 34 år, Sthlm, 2:a försöket 3:e barnet, ÄL 8/3 BIM 21/3 

Jsv17, 34 år, Sthlm, 3:e försöket 1:a barnet, ÄL 8/3 Bim 22/3 

Sajo0106, 29, Skellefteå, 13:e försöket 2:a barnet, ÄL 9-11/3 och bim 22/3 

Madss 20 år, Perstorp, 2:a försöket första barnet. ÄL 9/3 BIM 23/3 

jhk88, 29 år, Ljungaverk, 3:e försöket tredje barnet. ÄL 6-8/3 BIM 23/3. 

oONinniOo, 28 år, Kumla, 2:a försöket, 2:a barnet. ÄL 10/3 BIM 25/3.

Ulrika34, 34 år, Stockholm, 3:e försöket med 5:e barnet. ÄL 12/3 BIM 26/3

Estor, 29, Karlstad, 5 försöket efter MA. 1a barnet. ÄL 14/3 bim 27/3
  • Svar på tråden BIM Mars 2017
  • Mncp

Jag läser allt ni skriver men skriver inte så mkt själv =P
    Jag bara väääntar nu, bim den 6-7/3. Köpte hem test idag och tänkte ta ett imon kanske, så nyfiken (innerst inne tror jag inte det är något men hoppas går ju).

Så mkt symptom har jag inte mer än de jag brukar ha innan mens. spända bröst och ömma är dem med, men har inget minne av att de brukar ömma så här mkt, men det har jag säkert glömt. Har dock en konstig klåda på bröstvårtorna som varit av och till hela veckan ??
    Sen lite illamående och sura uppstötningar men kan vara magkatarr som spökar där.

Jaja det är la bara och vänta på den där mensen..=P

• Milou3
    Pasgetti skrev 2017-03-03 20:40:33 följande:

Insåg precis att jag knappt fått några flytningar alls denna veckan vilket är väldigt ovanligt efter Äl. Brukar alltid ha problem med "för mycket" liksom. Så hoppas det är ett gott tecken! :D

Beställt en hög med tester så det ska bli kul att börja testa nu på måndag!!

Så var det för mig sist jag var gravid!

Dessvärre är det inte så för mig denna gång utan allt är så himla normalt så jag redan kastar in handduken! :( bim -7 i dag.
  • Birdiz

Insåg precis att jag knappt fått några flytningar alls denna veckan vilket är väldigt ovanligt efter Äl. Brukar alltid ha problem med "för mycket" liksom. Så hoppas det är ett gott tecken! :D

Enligt mina erfarenheter så är de ett gott tecken! :) Lycka till!
  • Birdiz
    Mncp skrev 2017-03-03 20:41:58 följande:

Jag bara väääntar nu, bim den 6-7/3. Köpte hem test idag och tänkte ta ett imon kanske, så nyfiken (innerst inne tror jag inte det är något men hoppas går ju).

Så mkt symptom har jag inte mer än de jag brukar ha innan mens. spända bröst och ömma är dem med, men har inget minne av att de brukar ömma så här mkt, men det har jag säkert glömt. Har dock en konstig klåda på bröstvårtorna som varit av och till hela veckan ??
    Sen lite illamående och sura uppstötningar men kan vara magkatarr som spökar där.

Vissa har ju inga symptom alls i början, så behöver inte betyda något :) 
  • Mncp
    Birdiz skrev 2017-03-03 20:50:16 följande:
    Vissa har ju inga symptom alls i början, så behöver inte betyda något :) 
    Tack för svar, jo jag har ju hört det med. Men det är ju det man letar efter, tecken..=P! Överanalysera allt, hehe=P!
    Tar ett test imorgon och är det negativt kanske jag testar senare nästa vecka om inte mensen dyker upp.
  • LillSnurr82

Har inte heller några flytningar :/ är dock på bim+5 utan positivt. Men hoppas att jag hade min ÄL senare än jag trodde för känner mig jätte gravid. Massa med symtom. I dag när jag var ute i skogen och red på min häst så börja jag helt utan anledning stört gråta tom..

Gravid eller sken gravid.. det återstår att se.
    Agnes2010?Märta2012?
  • LojsanN

Fått en blödning nu ikväll :( bim -2. Väldigt märkligt då jag har väldigt regelbunden mens, möjligtvis att det kan komma kvällen innan beräknat. Dock i princip ingen mensvärk och första dagen brukar jag ha extremt krampaktiga mensvärkar. Fortfarande ömmande bröstvårtor också vilket brukar ha försvunnit dagen före mens. Jag förstår ingenting! Testade neg imorse på gravtest imorse men det känns inte alls som det brukar när jag har mens.

• Cheerful

Kul med någon annan som har bim den 6e! Jag har redan testat igår, fast jag själv förstår att det ju är allt för tidigt! Jag har bara sämst tålamod, så kommer säkert att testa igen imorgon och förhoppningsvis tittar ett litet plus fram. Lycka till :)
  • Pmc85

Man analyserar ju minsta symptom :)

Jah har appar o går efter men skiljer 4 dagar i Bim på dom?! Så den ena visar 5/3 och den andra 8/3. Så får väl vänta någon extra dag med o testa här. Man vill ju veta direkt men är ju bättre o vänta lite. ;)
  • Mncp
    Cheerful skrev 2017-03-03 21:20:33 följande:
    Kul med någon annan som har bim den 6e! Jag har redan testat igår, fast jag själv förstår att det ju är allt för tidigt! Jag har bara sämst tålamod, så kommer säkert att testa igen imorgon och förhoppningsvis tittar ett litet plus fram. Lycka till :)
    Det har jag med egentligen, hade jag haft test hemma hade jag nog redan testat=P
    Har du några symptom? Lycka till själv=)!
    Pmc85 skrev 2017-03-03 21:28:20 följande:
    Man analyserar ju minsta symptom :)

Jah har appar o går efter men skiljer 4 dagar i Bim på dom?! Så den ena visar 5/3 och den andra 8/3. Så får väl vänta någon extra dag med o testa här. Man vill ju veta direkt men är ju bättre o vänta lite. ;)
    Ja man gör ju det, man blir ju lite knäpp. Läser på tjugo olika sidor och analyserar ännu mer=P!
    Jag har med appar 2 st, de säger samma men jag fick för mig vid ägglossningen att det va någon dag senare enligt min kropp så därför har jag skrivit två datum.
    Ja men det är ju den eviga väntan=P!
    Har du några symptom?
Svar på tråden BIM Mars 2017