• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • FridaB92
    orzia1 skrev 2017-04-19 09:01:30 följande:

[quote=77605869][quote-nick]FridaB92 skrev 2017-04-19 08:10:58 följande:[/quote-nick]

Jag ser. Hoppas det blir starkare . Och inte är spökstreck[/quote]Jag med! Var så lycklig sist när jag fick ett svagt plus, men mensen kom ju precis på dagen. Men detta testet är starkare tror jag :O men vågar inte tro det än
  • Snultan
    Sara2017 skrev 2017-04-19 09:00:49 följande:

Lite som jag då, känner mig våt. Men det gjorde jag förra gången innan mensen...

Ja de kan ju likgärna vara det! Du hade testat va?
    Matheus 131002!
  • Snultan

De som är så himla svårt när min cykel hoppat mellan 25-35 dagar så kan jag ju inte säga om mensen är sen. Den kan ju komma nu, imorgon eller om flera dagar. Så. Jäkla. Störigt.

Matheus 131002!
  • orzia1
    Snultan skrev 2017-04-19 08:52:55 följande:

Härligt med flera plus! :)

Jag inväntar fort domen. Mens eller graviditet? Jag har NOLL symtom förutom att jag är väldigt trött MEN har en febrig treåring som sover dåligt så det är verkligen inte konstigt. Dessutom är vi lediga och bortresta så blir ju mer intensivt allting.

Cd 29 idag. Känner mig "våt" därnere ursäkta infon... snälla snälla snälla låt de va nåt positivt!

Håller tummarna. När är du hemma o kan testa?

Jag brukar tyvärr bli våt dagarna innan mens, men brukar du inte det så är det kanske ett bra tecken.
  • Sara2017
    Snultan skrev 2017-04-19 09:08:51 följande:

Ja de kan ju likgärna vara det! Du hade testat va?

Jupp, alla test negativa. Läste att din cykel variera. Jag är på cd 55, aldrig haft så lång cykel... sen jag fick reda på att min kompis blivit gravid har min cykel fuckat sig helt...
  • Klabben

Här står man... Bim +3, ingen mens i sikte och ytterligare ett negativt graviditetstest som ligger och stirrar på mig hånfullt... :( Visst! Min cykel är inte alltid världens regelbundnaste, men ändå... Kände mensvärk för några dagar sedan, men nu är den som bortblåst...

• EmmaPaw

Här kommer test från idag.. ingen som ser något va?

Tror jag testar för tidigt... vet dock inte när jag egentligen skulle haft mens för att jag har PCO, vi började precis får utredning och ska egentligen ta provera för att få ut det tjocka slemhinnan som jag hade, men grejen är den att tre dagar i rad nu har jag fått riktigt riktigt riktigt svaga resultat på graviditetstesten..

Min mens är så oberäknelig alltså! Skippade att ta äl-tester denna månaden för att spara lite pengar eftersom att det inte är speciellt billigt..

skrev i denna grupp för ungefär en månad sedan, och då hade jag mens, det kanske tog sig trots allt? Dock så är testen så svaga att jag knappt ser någonting ochbdet känns bara som att jag inbillar mig... tror det är för tidigt att avgöra.. på söndag får jag göra nästa test så får vi se...

Iallafall, ser någon mer än jag att det är två streck?

• brennaV

Grattis!! Solklart plus ju <3

FridaB92 skrev 2017-04-19 08:09:13 följande:

ÄL+11. Ser ni nått tjejer?

• brennaV

Håller alla tummar och tår (det vet du )

Snultan skrev 2017-04-19 08:52:55 följande:

Härligt med flera plus! :)

Jag inväntar fort domen. Mens eller graviditet? Jag har NOLL symtom förutom att jag är väldigt trött MEN har en febrig treåring som sover dåligt så det är verkligen inte konstigt. Dessutom är vi lediga och bortresta så blir ju mer intensivt allting.

Cd 29 idag. Känner mig "våt" därnere ursäkta infon... snälla snälla snälla låt de va nåt positivt!

Svar på tråden För oss med BIM i april 2017