• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Isathe
    MariaKristine skrev 2017-04-19 13:58:18 följande:

Det är så himla olika hur man känner. Jag har två barn sen innan och alla 3 gångerna har varit olika.Men mina två flickor kände jag typ ingenting. Har dock aldrig haft problem med illamående så hoppas jag slipper det denna graviditeten också. Inatt hade jag mycket värk i livmodern, men det tyder nog bara på att den växer :) mina symptom kom i dagarna precis innan BM. Nu räknas jag vara i vecka 4+1. Ingen yrsel idag än så länge. Så obehagligt när det kommer. 

När har BM?

Jag har idag typ mensvärk, långt ner i tjejmagen. Lite orolig att mensen ska komma vilken dag som helst. Känns lite mer hoppfullt när du säger att du haft värk i livmodern, påminner det om typ mensvärk? BIM är imorgon eller fredag. Enligt en gravidapp som jag har räknas jag som 4+0 idag, så ligger 1 dag efter dig. Hade positivt på ägglossningstestet på morgonen den 7/4.
  • brennaV

Tog äl test igår (jag som inte skulle) och det börjar närma sig. Dock så har jag fått lite blodblandad (gammalt blod) flytningar efter sex i slutet på förra veckan...har inte ont och det luktar inte så vet inte bara om slemhinnorna är sköra efter min skrapning den 27/3...

Men så här ser äl Stickan ut igår och idag...

Snultan skrev 2017-04-19 12:13:13 följande:

Jaa taack

Hur går allt för dig?

• Snultan
    brennaV skrev 2017-04-19 14:11:07 följande:

Tog äl test igår (jag som inte skulle) och det börjar närma sig. Dock så har jag fått lite blodblandad (gammalt blod) flytningar efter sex i slutet på förra veckan...har inte ont och det luktar inte så vet inte bara om slemhinnorna är sköra efter min skrapning den 27/3...

Men så här ser äl Stickan ut igår och idag...

Okej, vet inte alls hur kroppen ter sig efter ett mf.. hoppas det är en ny äl på gång nu, verkar ju så ändå :)
    Matheus 131002!
  • orzia1

Nu har mina ägglossningstester blivit svaga igen så får räkna testet igår som positivt. Har ägglossning ont igår och idag så kan nog stämma. Nu hoppas jag på att de hittar rätt och att ägget släpper in en lämplig kandidat.

• Nini

Hoppar in här...

Började få illamående igår, brösten spänner, ont i svanken, molvärk och blev just crappy i magen.

Tog test imorse med morgonurin som var negativt med testlagrets. Har ingen aningen när jag ska få mens, den har inte kommit igång sedan förlossningen för 11 månader sen. Har haft oskyddat 3 ggr senaste 2 veckorna (kan vara 11/2 vecka).. vet att jag aldrig fått utslag av testlagrets förens typ bim. Väldigt svagt dagen innan.

Vilka test ger utslag tidigt? När borde det synas??? Känner mig sjukt gravid :-S

• Längtanefterdig

Äl+8 idag. Känner inte något speciellt... Har dock fått typ.. 8 små röda prickar vid ena bröstvårtan och en röd prick vid andra Obestämd vad kan det bero på?

• Snultan
    Längtanefterdig skrev 2017-04-19 17:05:16 följande:

Äl+8 idag. Känner inte något speciellt... Har dock fått typ.. 8 små röda prickar vid ena bröstvårtan och en röd prick vid andra  vad kan det bero på?

Åh de har jag oxå!! Fast ja tolkade det ha nåt med värme o göra elr nåt.. inte synat de så noga. Men lite spännande allt. Hoppas de bådar gott
    Matheus 131002!
  • jhk88
    Ulrika34 skrev 2017-04-19 13:09:40 följande:

Skickar lite uppmuntran jag är hoppfull och tror på denna månad trots missfall i mars, är på bim -8 och känner av lite diffusa symptom igen, molvärk och gasig ska testa på söndag så får vi se, skickar en lyckospark *kram*

Tack för din uppmuntran! Den behövs verkligen <3 Åh hoppas såååå att du får ett plus på söndag! <3
  • Längtanefterdig
    Snultan skrev 2017-04-19 18:19:27 följande:
    Åh de har jag oxå!! Fast ja tolkade det ha nåt med värme o göra elr nåt.. inte synat de så noga. Men lite spännande allt. Hoppas de bådar gott
    Häftigt! Får se om det kan betyda något då Flört
  • MariaKristine
    Isathe skrev 2017-04-19 14:10:13 följande:
    Jag har idag typ mensvärk, långt ner i tjejmagen. Lite orolig att mensen ska komma vilken dag som helst. Känns lite mer hoppfullt när du säger att du haft värk i livmodern, påminner det om typ mensvärk? BIM är imorgon eller fredag. Enligt en gravidapp som jag har räknas jag som 4+0 idag, så ligger 1 dag efter dig. Hade positivt på ägglossningstestet på morgonen den 7/4.
    Ja, precis som mansvärk. Så det är nog svårt och skilja på graviditet eller om det är mens på gång. Men hos mig är värken mer intens vid graviditet jämfört med mens. 
    Kul att vi ligger så nära i datumen :) När tänker du våga dig på ett test? :)
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017