För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Det är så himla olika hur man känner. Jag har två barn sen innan och alla 3 gångerna har varit olika.Men mina två flickor kände jag typ ingenting. Har dock aldrig haft problem med illamående så hoppas jag slipper det denna graviditeten också. Inatt hade jag mycket värk i livmodern, men det tyder nog bara på att den växer :) mina symptom kom i dagarna precis innan BM. Nu räknas jag vara i vecka 4+1. Ingen yrsel idag än så länge. Så obehagligt när det kommer.
När har BM?
Tog äl test igår (jag som inte skulle) och det börjar närma sig. Dock så har jag fått lite blodblandad (gammalt blod) flytningar efter sex i slutet på förra veckan...har inte ont och det luktar inte så vet inte bara om slemhinnorna är sköra efter min skrapning den 27/3...
Men så här ser äl Stickan ut igår och idag...
Jaa taack
Hur går allt för dig?
Tog äl test igår (jag som inte skulle) och det börjar närma sig. Dock så har jag fått lite blodblandad (gammalt blod) flytningar efter sex i slutet på förra veckan...har inte ont och det luktar inte så vet inte bara om slemhinnorna är sköra efter min skrapning den 27/3...
Men så här ser äl Stickan ut igår och idag...
Nu har mina ägglossningstester blivit svaga igen så får räkna testet igår som positivt. Har ägglossning ont igår och idag så kan nog stämma. Nu hoppas jag på att de hittar rätt och att ägget släpper in en lämplig kandidat.
Hoppar in här...
Började få illamående igår, brösten spänner, ont i svanken, molvärk och blev just crappy i magen.
Tog test imorse med morgonurin som var negativt med testlagrets. Har ingen aningen när jag ska få mens, den har inte kommit igång sedan förlossningen för 11 månader sen. Har haft oskyddat 3 ggr senaste 2 veckorna (kan vara 11/2 vecka).. vet att jag aldrig fått utslag av testlagrets förens typ bim. Väldigt svagt dagen innan.
Vilka test ger utslag tidigt? När borde det synas??? Känner mig sjukt gravid :-S
Äl+8 idag. Känner inte något speciellt... Har dock fått typ.. 8 små röda prickar vid ena bröstvårtan och en röd prick vid andra vad kan det bero på?
Äl+8 idag. Känner inte något speciellt... Har dock fått typ.. 8 små röda prickar vid ena bröstvårtan och en röd prick vid andra vad kan det bero på?
Skickar lite uppmuntran jag är hoppfull och tror på denna månad trots missfall i mars, är på bim -8 och känner av lite diffusa symptom igen, molvärk och gasig ska testa på söndag så får vi se, skickar en lyckospark *kram*