• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Annaivarson
    Frekaj skrev 2017-04-18 20:30:10 följande:

Men så konstigt! Samma för mig, förstår ingenting! De finns ju faktiskt dem som plussar otroligt sent, låghormonare. Kanske är vi en av dem Hur går de för dig?

ja exakt min kompis är en av dom hon testade negativt vid 1,5 månad och vid 3 månaden positivt så det är väldigt olika ! Jag känner av lite i brösten o lite små molvörkar i svanken o lite överallt vid magen samt flytningar så jag tror jag fått mensen flera gånger om dagen. Vågar inte testa nu förrän jag går förbi nästa månads mens datum haha man blir så besviken om det är neg:)
  • Isathe
    MariaKristine skrev 2017-04-18 20:19:33 följande:

BIM idag :) testade positivt på BIM -8 förra tisdag :) tok-negativt måndag BIM -9. sen ett klart plus dagen efter. Så det kan ändras snabbt när HCG stiger fort. 

Okej, positivt redan på BIM -8, hur lång lf har du? Typ äl +4 alltså? Jag ska ha BIM i dagarna, så spännande å se, jag har inte tagit något test alls än....
  • MariaKristine
    Isathe skrev 2017-04-18 20:58:15 följande:
    Okej, positivt redan på BIM -8, hur lång lf har du? Typ äl +4 alltså? Jag ska ha BIM i dagarna, så spännande å se, jag har inte tagit något test alls än....
    nja,grejen är att jag inte alls haft koll på min ägglossning. Min barnmorska sa att jag förmodligen haft ägglossning precis efter sista mens eftersom jag fick positivt så snabbt. Tog ut hormonspiralen i februari så har inte riktigt koll på hur min kropp har jobbat senaste månederna. Det ända som jag haft koll på är min mens som har varit regelbunden iaf.. (dom två gångerna jag hann ha mens). 
  • FridaB92

Detta har nog varit den jobbigaste dagen hittills! Arg som ett bi, humöret är verkligen en berg o dalbana just nu, ömma ådriga tunga bröst och känner konstiga lukter ibland.

gravid eller pms? Det eviga frågan i mitt liv just nu. Jobbigt att vara så arg just nu... tur man har en sambo som förstår nig.

Grattis till alla fina plus i tråden också :)

• brennaV

Grattis!!

MariaKristine skrev 2017-04-18 16:12:38 följande:

Det tog sig på andra försöket :)

Bf 27 december! ( Enligt mina beräkningar) Hoppas många får fina plus denna månaden <3

• MariaKristine
    MariaKristine skrev 2017-04-18 21:16:03 följande:
    nja,grejen är att jag inte alls haft koll på min ägglossning. Min barnmorska sa att jag förmodligen haft ägglossning precis efter sista mens eftersom jag fick positivt så snabbt. Tog ut hormonspiralen i februari så har inte riktigt koll på hur min kropp har jobbat senaste månederna. Det ända som jag haft koll på är min mens som har varit regelbunden iaf.. (dom två gångerna jag hann ha mens). 
    Duktig du är som inte testat! jag har varit test narkoman.
  • MariaKristine
    Isathe skrev 2017-04-18 20:58:15 följande:
    men gud, nu kom mitt svar flera gånger här. du får nog skrolla neråt Tyst
    Jag skulle skriva att du varit duktig som inte testat än. Jag har varit test narkoman under denna tiden. Inte alls bra för psyket kan jag säga. Har du några symptom? 
  • Isathe
    MariaKristine skrev 2017-04-18 21:22:07 följande:

men gud, nu kom mitt svar flera gånger här. du får nog skrolla neråt 

Jag skulle skriva att du varit duktig som inte testat än. Jag har varit test narkoman under denna tiden. Inte alls bra för psyket kan jag säga. Har du några symptom? 

Jag är jätte sugen på testa, men har inga tester hemma. Sen känner jag att ju längre jag väntar ju större chans för rättvist tes.

Nja jag vet inte om jag har några symtom.... lite ont åt äggstockarna till och från lite ont i livmodern, kan lika gärna vara mensvärk tyvärr. Hungrig hela dagen, trots att jag nyss ätit. Fick en plötslig kort yrselattack och tänkte lite snabbt och kort att jag är gravid men nästa stund så känns det inte så, vågar inge hoppas på för mkt.

Har du haft några symtom? Och har du några nu?
  • MariaKristine
    Isathe skrev 2017-04-18 21:28:20 följande:
    Jag är jätte sugen på testa, men har inga tester hemma. Sen känner jag att ju längre jag väntar ju större chans för rättvist tes.

Nja jag vet inte om jag har några symtom.... lite ont åt äggstockarna till och från lite ont i livmodern, kan lika gärna vara mensvärk tyvärr. Hungrig hela dagen, trots att jag nyss ätit. Fick en plötslig kort yrselattack och tänkte lite snabbt och kort att jag är gravid men nästa stund så känns det inte så, vågar inge hoppas på för mkt.

Har du haft några symtom? Och har du några nu?
    Hoppas på ett positivt test när du väl testar :) 

exakt som mig då..
    Jag har haft stickningar och molvärk i livmodern. sen igår och idag har jag varit jätte yr! så obehagligt. Kommer till och med när jag sitter ner. allt bara snurrar.. är det vanligt i början? 
  • Isathe
    MariaKristine skrev 2017-04-18 21:59:33 följande:

Hoppas på ett positivt test när du väl testar :) 

exakt som mig då..

Jag har haft stickningar och molvärk i livmodern. sen igår och idag har jag varit jätte yr! så obehagligt. Kommer till och med när jag sitter ner. allt bara snurrar.. är det vanligt i början? 

Ja, jag har haft som ägglossningsvärk till och från i flera dagar. Yrsel kom när jag satt ner för ca 1h sen och gick över lika fort den kom. Aldrig tidigare varit gravid så jag vet inte vad man ska känna och inte känna. När kom dina symtom? Och vilken vecka räknas du vara i nu?
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017