• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Sara2017

Bim-2, negativt test imorgon som ni kanske såg.

Flytningar idag som är lätt vita och vattniga. Får ibland lite molvärk i stockarna och magen.

Svullna tuttar (som har varit det från och till sen äl) upplever att nipplena är känsliga om jag bara har T-shirt på mig...

• brunbrallan

[quote=77605869][quote-nick]FridaB92 skrev 2017-04-19 08:10:58 följande:[/quote-nick][/quote]

Men Jaaa! Grattis! Vad underbart många plus det blir härinne :)

• Annaivarson

[quote=77605869][quote-nick]FridaB92 skrev 2017-04-19 08:10:58 följande:[/quote-nick][/quote]

Jaaa grattis!! Vad kul

• FridaB92
    brunbrallan skrev 2017-04-19 08:16:49 följande:

[quote=77605869][quote-nick]FridaB92 skrev 2017-04-19 08:10:58 följande:[/quote-nick]

Men Jaaa! Grattis! Vad underbart många plus det blir härinne :)[/quote]Kommer köpa mer test för är väldigt skeptisk för fått spök på cb plus innan men det var det enda jag hade hemma... men sjukaste spökstrecket isf! :O
    Är livrädd att det ska visa nått annat :o
    Och tack såklart!
  • brunbrallan
    FridaB92 skrev 2017-04-19 08:21:55 följande:

Men Jaaa! Grattis! Vad underbart många plus det blir härinne :)

Kommer köpa mer test för är väldigt skeptisk för fått spök på cb plus innan men det var det enda jag hade hemma... men sjukaste spökstrecket isf! :O

Är livrädd att det ska visa nått annat :o

Och tack såklart![/quote]

Ja jag har också fler på g. Plussade i måndags svagt och starkare igår. Vill se stegring! Har Bim på torsdag egentligen!
  • Snultan

Härligt med flera plus! :)

Jag inväntar fort domen. Mens eller graviditet? Jag har NOLL symtom förutom att jag är väldigt trött MEN har en febrig treåring som sover dåligt så det är verkligen inte konstigt. Dessutom är vi lediga och bortresta så blir ju mer intensivt allting.

Cd 29 idag. Känner mig "våt" därnere ursäkta infon... snälla snälla snälla låt de va nåt positivt!

Matheus 131002!
  • Sara2017
    Snultan skrev 2017-04-19 08:52:55 följande:

Härligt med flera plus! :)

Jag inväntar fort domen. Mens eller graviditet? Jag har NOLL symtom förutom att jag är väldigt trött MEN har en febrig treåring som sover dåligt så det är verkligen inte konstigt. Dessutom är vi lediga och bortresta så blir ju mer intensivt allting.

Cd 29 idag. Känner mig "våt" därnere ursäkta infon... snälla snälla snälla låt de va nåt positivt!

Lite som jag då, känner mig våt. Men det gjorde jag förra gången innan mensen...
  • orzia1

Jag ser. Hoppas det blir starkare . Och inte är spökstreck

Svar på tråden För oss med BIM i april 2017