• Johannaaa91

BF December 2017 Göteborg

Hej!

Har vi några som har bf i december i Göteborgsområdet?

/Johanna

• Svar på tråden BF December 2017 Göteborg
  • Nykär15
    vasg skrev 2017-05-15 09:47:06 följande:
    Jag är 99% säker på att det är slutet av veckan.
    Men isf borde du ju fått 9+ efter ditt UL? Ja ja, ska iaf bli spännande se stl på torsdag...eller spännande och spännande...är ju livrädd, men ändå skönt med UL igen. 
  • vasg
    Nykär15 skrev 2017-05-15 10:49:17 följande:

Men isf borde du ju fått 9+ efter ditt UL? Ja ja, ska iaf bli spännande se stl på torsdag...eller spännande och spännande...är ju livrädd, men ändå skönt med UL igen. 

Nej, för i 8 fulla veckor ska fostret vara 1,6

Jag var 8 fulla veckoe och 1 dag. Alltså 1,67
  • Nykär15

Mätte 10+5 idag men är 10+1, så växer ju bra iaf, var 38,4 cm - så fin och otroligt sprallig, viftade med armar och ben - så lycklig, vårt hjärta! Så svårt att få en bra bild. Men här är vårt gryn iaf :)

• vasg
    Nykär15 skrev 2017-05-18 10:55:23 följande:

Mätte 10+5 idag men är 10+1, så växer ju bra iaf, var 38,4 cm - så fin och otroligt sprallig, viftade med armar och ben - så lycklig, vårt hjärta! Så svårt att få en bra bild. Men här är vårt gryn iaf :)

Ååh vad härligt! <3
  • Nykär15
    vasg skrev 2017-05-18 11:06:55 följande:
    Ååh vad härligt! <3

Ja obeskrivbart Hjärta nu den långa väntan på provsvar...de kommer ringa med provsvaret oavsett resultat, så det är väldigt skönt. Annars hade jag blivit jätterädd om jag såg deras nr...

De hade fått mer priset på det vanliga testet till 3800 kr men vi tog ändå det utökade för 6900n kr...kände att vi vet ju inte vad liten dog av sist, om det var gener, kromosomer, otur, för högt TSH, blodpropp eller annat...så ville inte utesluta några prover när vi ändå gjorde det.

• vasg
    Nykär15 skrev 2017-05-18 11:17:15 följande:

Ja obeskrivbart  nu den långa väntan på provsvar...de kommer ringa med provsvaret oavsett resultat, så det är väldigt skönt. Annars hade jag blivit jätterädd om jag såg deras nr...

De hade fått mer priset på det vanliga testet till 3800 kr men vi tog ändå det utökade för 6900n kr...kände att vi vet ju inte vad liten dog av sist, om det var gener, kromosomer, otur, för högt TSH, blodpropp eller annat...så ville inte utesluta några prover när vi ändå gjorde det.

Okej, skönt att de ringer oavsett. Håller tummarna stenhårt att allt ser bra ut <3 När får ni veta ungefär?
  • Nykär15
    vasg skrev 2017-05-18 11:26:16 följande:
    Okej, skönt att de ringer oavsett. Håller tummarna stenhårt att allt ser bra ut <3 När får ni veta ungefär?
    ca 2 veckor tar det, kunde ta nån dag extra pga kristi himmelfärd nästa vecka...så lagom till inskrivningen hoppas jag. Då gör vi UL igen, de hade en som behövde utbildning och ville gärna öva när jag frågade om UL Glad
  • Nykär15
    Fick svar på NIPT precis och bebisen är FRISK!!! Hjärta Så otroligt lättad och lycklig att det inte går att beskriva med ord!! Nu kan jag nog börja njuta på riktigt och våga tro på att det nog faktiskt blir en liten kring Lucia Hjärta 
  • vasg
    Nykär15 skrev 2017-05-29 14:45:40 följande:

Fick svar på NIPT precis och bebisen är FRISK!!!  Så otroligt lättad och lycklig att det inte går att beskriva med ord!! Nu kan jag nog börja njuta på riktigt och våga tro på att det nog faktiskt blir en liten kring Lucia  

Vad härligt, grattis! <3
Svar på tråden BF December 2017 Göteborg