BF December 2017 Göteborg
Hej!
Har vi några som har bf i december i Göteborgsområdet?
/Johanna
Hej!
Har vi några som har bf i december i Göteborgsområdet?
/Johanna
Men isf borde du ju fått 9+ efter ditt UL? Ja ja, ska iaf bli spännande se stl på torsdag...eller spännande och spännande...är ju livrädd, men ändå skönt med UL igen.
Mätte 10+5 idag men är 10+1, så växer ju bra iaf, var 38,4 cm - så fin och otroligt sprallig, viftade med armar och ben - så lycklig, vårt hjärta! Så svårt att få en bra bild. Men här är vårt gryn iaf :)

3,84 cm såklart hahaha
Mätte 10+5 idag men är 10+1, så växer ju bra iaf, var 38,4 cm - så fin och otroligt sprallig, viftade med armar och ben - så lycklig, vårt hjärta! Så svårt att få en bra bild. Men här är vårt gryn iaf :)
Ja obeskrivbart
nu den långa väntan på provsvar...de kommer ringa med provsvaret oavsett resultat, så det är väldigt skönt. Annars hade jag blivit jätterädd om jag såg deras nr...
De hade fått mer priset på det vanliga testet till 3800 kr men vi tog ändå det utökade för 6900n kr...kände att vi vet ju inte vad liten dog av sist, om det var gener, kromosomer, otur, för högt TSH, blodpropp eller annat...så ville inte utesluta några prover när vi ändå gjorde det.
Ja obeskrivbart nu den långa väntan på provsvar...de kommer ringa med provsvaret oavsett resultat, så det är väldigt skönt. Annars hade jag blivit jätterädd om jag såg deras nr...
De hade fått mer priset på det vanliga testet till 3800 kr men vi tog ändå det utökade för 6900n kr...kände att vi vet ju inte vad liten dog av sist, om det var gener, kromosomer, otur, för högt TSH, blodpropp eller annat...så ville inte utesluta några prover när vi ändå gjorde det.
Så otroligt lättad och lycklig att det inte går att beskriva med ord!! Nu kan jag nog börja njuta på riktigt och våga tro på att det nog faktiskt blir en liten kring Lucia
Fick svar på NIPT precis och bebisen är FRISK!!! Så otroligt lättad och lycklig att det inte går att beskriva med ord!! Nu kan jag nog börja njuta på riktigt och våga tro på att det nog faktiskt blir en liten kring Lucia