• Johannaaa91

BF December 2017 Göteborg

Hej!

Har vi några som har bf i december i Göteborgsområdet?

/Johanna

• Svar på tråden BF December 2017 Göteborg
  • Johannaaa91

Hej!

Ja, jag tänker mig att vi skapar en hemlig grupp med ett inte så avslöjande namn

Någon som är bra på att skapa dessa grupper på Facebook?

/Johanna

• AngelicaB

Bor i Trollhättan, inte så långt bort.. kan man få vars med här och i en eventuell FB grupp? Försökt skapa en men vill inte fungera för mig :( bf 28/12 om allt stämmer och går vägen! :D första barnet <3

• Nykär15

Räknar ner till VUL här....torsdag nästa vecka är det dags. Livrädd men måste samtidigt veta vad som pågår därinne...hoppas så att lilla grynet har det bra Hjärta

• vasg
    Nykär15 skrev 2017-04-24 11:15:22 följande:

Räknar ner till VUL här....torsdag nästa vecka är det dags. Livrädd men måste samtidigt veta vad som pågår därinne...hoppas så att lilla grynet har det bra 

Åh, jag har det om 16 dagar.. Vill bara veta att lilla ärtan mår bra :(
  • Nykär15
    vasg skrev 2017-04-24 11:32:06 följande:
    Åh, jag har det om 16 dagar.. Vill bara veta att lilla ärtan mår bra :(
    Mmm är svårt att tänka på annat...har bokat in så jag jobbar hemma hela den dagen...vågar inte annat, kommer vara spynervös innan och sen vet man ju inte hur det går och hur man mår efter....hellre hemma glad än behöva ringa jobbet förkrossad och meddela att man inte kommer tillbaka typ...ska vara där kl 10.00, frågan är om man kommer sova alls den natten...
  • vasg
    Nykär15 skrev 2017-04-24 12:21:22 följande:

Mmm är svårt att tänka på annat...har bokat in så jag jobbar hemma hela den dagen...vågar inte annat, kommer vara spynervös innan och sen vet man ju inte hur det går och hur man mår efter....hellre hemma glad än behöva ringa jobbet förkrossad och meddela att man inte kommer tillbaka typ...ska vara där kl 10.00, frågan är om man kommer sova alls den natten...

Jag har praktik så jag har inget val tyvärr, måste vara där..
  • prick

Då var inskrivningen på bmm gjord. Det blir lite mer verkligt på något sätt :) Har också fått tid för vul, om drygt två veckor. Hoppas att det går bra för er nykär15 och vasg (och er andra om fler ska gå?)!

Har kikat på att skapa grupp på fb, men man måste lägga till minst en vän för att kunna skapa en grupp, om jag tolkade det rätt...?

• Fiia91

Hej allihopa och grattis till er alla! :) snart 26 årig tjej här som bor strax utanför Göteborg, plussade 13 april och väntar nu andra barnet väldigt oplanerat men välkommet, hoppas verkligen hela vägen går som det ska :)

Hade varit jättekul att vara med i en facebookgrupp, mycket smidigare känns det som :)

• Fiia91

[quote=77616235][quote-nick]Johannaaa91 skrev 2017-04-22 18:40:07 följande:[/quote-nick]Hej!

Ja, jag tänker mig att vi skapar en hemlig grupp med ett inte så avslöjande namn

Någon som är bra på att skapa dessa grupper på Facebook?

Låter jättebra! :) är det en grupp fixad? Annars kan jag se till att fixa en om jag lyckas :D

Svar på tråden BF December 2017 Göteborg