BF December 2017 Göteborg
Hej!
Har vi några som har bf i december i Göteborgsområdet?
/Johanna
Hej!
Har vi några som har bf i december i Göteborgsområdet?
/Johanna
I onsdags fick jag se det mest fantastiska jag någonsin sett, en liten bebis på 16,7 mm som mätte precis rätt storlek och hade en litet pickande hjärta, helt kär <3
Grattis! Visst är det fantastiskt? Vilken v var du på VUL?
Det är inte VUL utan UL :) 8+1 :)
Ah ovanligt de gör ul så tidigt så utgick från VUL. Samma vecka som mig men min var 15,2 och då sa maskinen 8+1, borde inte du fått mer än 8+1 då?
På wikipedia visar de ett exempel med EXAKT samma längd som min på samma dag. Lite kul sammanträffande :)

Nej UL är standard efter vecka 8 där jag var.
Nej, maskinen sa 8+1 vilket stämmer med befruktningsdatumet. Vid en av mätningarna sa den 17.2 och då blev resultatet 8+2. Men genomsnittet av mätningarna gav 8+1 och 16.7mm
Min stämde ju med exakt på dagen, så måste ju finnas ett spann de går på. Maskinerna ska ju inte säga olika.
Men ska på ul igen på torsdag, då ska den vara 3,1 för att stämma.
Min stämde ju med exakt på dagen, så måste ju finnas ett spann de går på. Maskinerna ska ju inte säga olika.
Men ska på ul igen på torsdag, då ska den vara 3,1 för att stämma.
Ja vi får se! Sen vet man ju inte om tabellen räknar början eller slutet på veckan, eller om det är ett snitt för veckan?
Huvudsaken är ju att de små är rätt för veckan för oss
ska bli intressant se hur mycket man ser på torsdag. Upplevde hennes UL-maskin som rätt dålig, var inte så skarpa konturer tyvärr...men men....får vara glad man har flera UL iaf. Ska göra ett sen på inskrivningen med, är då 12+2. Får hoppas de har en bättre maskin då.
Ja vi får se! Sen vet man ju inte om tabellen räknar början eller slutet på veckan, eller om det är ett snitt för veckan?
Huvudsaken är ju att de små är rätt för veckan för oss ska bli intressant se hur mycket man ser på torsdag. Upplevde hennes UL-maskin som rätt dålig, var inte så skarpa konturer tyvärr...men men....får vara glad man har flera UL iaf. Ska göra ett sen på inskrivningen med, är då 12+2. Får hoppas de har en bättre maskin då.