• Johannaaa91

BF December 2017 Göteborg

Hej!

Har vi några som har bf i december i Göteborgsområdet?

/Johanna

• Svar på tråden BF December 2017 Göteborg
  • Fiia91
    Johannaaa91 skrev 2017-04-22 18:40:07 följande:

Hej!

Ja, jag tänker mig att vi skapar en hemlig grupp med ett inte så avslöjande namn

Någon som är bra på att skapa dessa grupper på Facebook?

/Johanna

Tidigare inlägg skulle jag citera men det gick inge bra haha. Är det någon som fixat en eller ska jag försöka om jag lyckas? :)
  • Johannaaa91
    Fiia91 skrev 2017-04-26 11:48:51 följande:

Tidigare inlägg skulle jag citera men det gick inge bra haha. Är det någon som fixat en eller ska jag försöka om jag lyckas? :)

Hej! Du får jättegärna fixa en jag är inte så duktig som jag trodde! Haha!
  • vasg

Imorse kom första spyan efter att ha varit illamående från och till i en vecka. Tror dessutom att jag håller på att bli sjuk :( Är i vecka 6+5, hur går det för er?

• Fiia91
    Johannaaa91 skrev 2017-04-30 08:47:08 följande:

Om gruppen behöver en vän för att starta kan ni lägga till mig, Johanna Altrov

Har lagt till dig som vän, behövdes för att starta gruppen precis som du sa :)
  • Johannaaa91
    Fiia91 skrev 2017-04-30 10:27:47 följande:

Har lagt till dig som vän, behövdes för att starta gruppen precis som du sa :)

Perfekt!

Hoppas det fungerar att skapa gruppen!
  • EA1985

Gått med i gruppen. Hur funkar det med sluten grupp? Ser bara de i gruppen vad jag skriver?

• Nykär15
    vasg skrev 2017-04-30 10:09:46 följande:

Imorse kom första spyan efter att ha varit illamående från och till i en vecka. Tror dessutom att jag håller på att bli sjuk :( Är i vecka 6+5, hur går det för er?

Blä för spya...testa Postafen? Det gör att jag lever nästan normalt igen, kan även äta bättre. Tar morgon och kväll.

Är v 7+4 här, snart VUL äntligen...på torsdag.
Svar på tråden BF December 2017 Göteborg