• Johannaaa91

BF December 2017 Göteborg

Hej!

Har vi några som har bf i december i Göteborgsområdet?

/Johanna

• Svar på tråden BF December 2017 Göteborg
  • prick

Hej! Jag är i vecka 8 nu, så om allt går vägen så bör bf vara i början av december. Vi har två barn på 7 och 9 år och bor i stadsdel centrum :)

• Johannaaa91

Vad roligt!

Ska vi starta en FB-grupp om vi blir några stycken? Eller vet ni om det redan finns en? (för oss i området så att säga) :)

• Lenan
    Johannaaa91 skrev 2017-04-19 20:30:09 följande:

Vad roligt!

Ska vi starta en FB-grupp om vi blir några stycken? Eller vet ni om det redan finns en? (för oss i området så att säga) :)

Är gärna med i facebookgrupp om den heter något diskret ;)
  • vasg
    Johannaaa91 skrev 2017-04-19 20:30:09 följande:

Vad roligt!

Ja, om den är hemlig så den inte går att söka på :)
  • prick

Säger som ovanstående - gärna en fb-grupp som är hemlig Även om många redan vet så är det långt ifrån alla :)

• EA1985

Har precis gjort positivt test och borde vara BF i slutet av december om jag räknat rätt.

Har inte varit hos barnmorskan än men har kontaktat dem och har en tid i maj.

Bor i Tuve och väntar första barnet

• Borkmar

Hej ! Jag är i v 8 så väldigt tidigt skede men går allt som det ska så beräknas bf runt den 6/12-17

Vill tillägga att jag är 44 år o väntar mitt första barn , saknar vänner som är i min situation då mina bekanta passerat detta stadie för länge sedan ..., fick mf för 1år sen , ska göra kubtestet o nipt testet framöver !

Vi bor i Göteborg Majorna

Hoppas min ålder e ok , kanske nån mer som är äldre föderska ... ?

Svar på tråden BF December 2017 Göteborg