BF December 2017 Göteborg
Hej!
Har vi några som har bf i december i Göteborgsområdet?
/Johanna
Hej!
Har vi några som har bf i december i Göteborgsområdet?
/Johanna
Hej! Jag är i vecka 8 nu, så om allt går vägen så bör bf vara i början av december. Vi har två barn på 7 och 9 år och bor i stadsdel centrum :)
Bor i Borås, skapligt nära Göteborg iallafall! :) Går in i v.7 imorgon med bf 13/12 
Vad roligt!
Ska vi starta en FB-grupp om vi blir några stycken? Eller vet ni om det redan finns en? (för oss i området så att säga) :)
Vad roligt!
Ska vi starta en FB-grupp om vi blir några stycken? Eller vet ni om det redan finns en? (för oss i området så att säga) :)
Vad roligt!
Säger som ovanstående - gärna en fb-grupp som är hemlig
Även om många redan vet så är det långt ifrån alla :)
Jag vill gärna också vara med i en facebookgrupp om de är okej :)
Har precis gjort positivt test och borde vara BF i slutet av december om jag räknat rätt.
Har inte varit hos barnmorskan än men har kontaktat dem och har en tid i maj.
Bor i Tuve och väntar första barnet
Hej ! Jag är i v 8 så väldigt tidigt skede men går allt som det ska så beräknas bf runt den 6/12-17
Vill tillägga att jag är 44 år o väntar mitt första barn , saknar vänner som är i min situation då mina bekanta passerat detta stadie för länge sedan ..., fick mf för 1år sen , ska göra kubtestet o nipt testet framöver !
Vi bor i Göteborg Majorna
Hoppas min ålder e ok , kanske nån mer som är äldre föderska ... ?
Jag fyller 32 i år